Saako teidän mielestä eron harkinta-aikana seurustella jo toisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "Eveliina"
  • Ensimmäinen viesti
Ken guru
[QUOTE="a p";29633249]Uskomatonta nämä teidän oletukset. Mä en ole exää mitenkään miehelle mollannut vaan mies on itse kertonut vaikeuksista ja tiesin tuon naisen luonteesta jo paljon ennen kuin aloin miestä tapailla. En ole ainoa joka pitää sitä naista vaikeana, moni on tuota mieltä joten miksi vänkäätte vastaan. Ette te näitä ihmisiä tunne.

Tämän ketjun tarkoitus ei ollut kaataa kaikkea paskaa mun ja miehen niskaan vaan pohtia asiaa yleisellä tasolla, mutta siihen te ette näköjään kykene.[/QUOTE]

Ei kannata takertua katkerien naisten kommentteihin. On täällä tainnut suurin osa olla sitä mieltä että on ok seurustella harkinta-aikana. Näillä pahimmilla huutelijoilla on omakohtaisia kokemuksia että mies on jättänyt toisen takia ja muuta sellaista, ja silloin on tietysti ihan ymmärrettävääkin että se viha ja katkeruus voi jäädä päälle vuosiksikin.

Lisäksi, tällaista se on aina täällä kaksplussalla. Aina tulee niitä jotka vaan purkaa pahaa oloaan ja haukkuu.
 
"a p"
Ei kannata takertua katkerien naisten kommentteihin. On täällä tainnut suurin osa olla sitä mieltä että on ok seurustella harkinta-aikana. Näillä pahimmilla huutelijoilla on omakohtaisia kokemuksia että mies on jättänyt toisen takia ja muuta sellaista, ja silloin on tietysti ihan ymmärrettävääkin että se viha ja katkeruus voi jäädä päälle vuosiksikin.

Lisäksi, tällaista se on aina täällä kaksplussalla. Aina tulee niitä jotka vaan purkaa pahaa oloaan ja haukkuu.
Niin totta kyllä tuo, että tämä on tyypillistä kaksplussalla. Oikeastaan alkaa jo huvittamaan nuo joidenkin vastaukset kun luen niitä uudestaan. Melko uskomatonta miten tehdään omia tulkintoja asioista ja mielellään tulkitaan asiat niin, että saadaan haukkua ap:ta eikä hetkeksikään pysähdytä miettimään että asiat eivät ehkä kuitenkaan ole niin kuin kuvitellaan.
 
"surusilmä"
Vanha ketju , mutta vastaan . Täällä kukaan ei tuntunut puhuvan mitään rakkaudesta ... Jos on aivan rakastunut , löytänyt uuden rakkauden elettyään monta vuotta epätyydyttävässä avioliitossa alistettuna ja itsetunto lytättynä . Niin Tiedättekö millaista on elää ilman ,että voi nähdä rakastaan , olla hänen kanssaan ... puoli vuotta on pitkä aika ,se sattuu sydämeen ...
ehkä toiset tekee eropäätöksen harkitsematta , mutta toiset ovat harkinneet pitkään. Jos avioliitto on kunnossa ja molemmat tyytyväisiä ,ei siitä lähdetä etsimään onnea muualta.
Siis jos on korviaan myöten rakastunut ,niin ilman rakasta oleminen on yhtä tuskaa . Ja en olisi koskaan uskonut ,että näin voi käydä minulle . Tämän ikäisenä löytää vielä rakkauden . Ja voin sanoa, ettei kyse ole pelkästään ihastuminen ,hetken huumasta. Kohta tulee vuosi täyteen ja rakkaus vaan syvenee.
 
"a p"
Katos, mun vanha aloitus nostettu. :D No olen edelleen miehen kanssa, asumme yhdessä ja yritämme yhteistä lasta. Mies on sanonut, että kokee elämän mun kanssa paljon helpommaksi. Kyllä olen näistä asioista puhunut miehen lastenkin kanssa ja heidänkin mielestä ero siitä entisestä vaimosta oli hyvä asia. Tuon naisen kanssa mies ei lapsia saanut ja mies oli ajatellut, että hänen lapsilukunsa on täynnä, mutta niin vain mieli muuttui ja mies itse alkoi puhua josko yrittäisimme vauvaa. :)
 
Ketjun ap
Taas näköjään joku nostanut mun vanhan aloituksen. :D Piti oikein lukea ketju läpi ja ihmetellä noita joidenkin aivopieruja ja oletuksia asioista. Kamalan katkeria ihmisiä nuo jotkut tähän ketjuun vastanneista. Edelleen sanon, että miehen ex-vaimo on hankala ihminen. Tässä on nyt vuosien aikana saanut huomata, että yrittää hallita aikuisen lapsensa, vanhempiensa ja sisarustensa elämää. Siis aikuisten ja ihan täysisssä voimissaan olevien ihmisten jotka osaavat kyllä itse tehdä päätöksensä. Mieheni on etenkin exänsä veljen kanssa tekemisissä ja sitä kautta olemme kuulleet mitä se touhu on. Tämä veli ei esim. saisi olla missään tekemisissä meidän kanssa. No eipä veli siskoaan kuuntele vaan päättää itse ystävistään.

Me olemme menneet naimisiin ja meillä on yhteinen alle 2v. lapsi. Yritämme toista lasta. Olemme ostaneet omakotitalon ja elämä on mallillaan. Ei ollut mikään laastarisuhde vaikka jotkut varmaan niin oletti. :LOL: Eroaan mies ei ole katunut pätkääkään.
 
Ketjun ap
On se katunut. J on normaalia, että vanhemmat yrittävät ohjata lapsiaan elämässä. Itse on tehnyt virheitä, eikä haluaisi, että lapset toistavat samat virheet.
Mitä sä oikein selität? Kuka on katunut ja mitä? Eikä ole normaalia, että yritetään hallita aikuisten lasten elämää. Se on aivan eri asia kuin ohjata lapsiaan. Eikä yksikään ihminen välty virheiltä elämässään.
 

Yhteistyössä