katotaas soitetaanko työkkäristä

  • Viestiketjun aloittaja minä.
  • Ensimmäinen viesti
minä.
tänään viimenen päivä uusia työnhaku ja työkkäri ilmottanu et ottaa minuun tänään yhteyttä. katotaan ottavatko. monelle kuulemma jätetty soittamatta. jos kolmeen mennessä ei kuulu soittoa niin täytyy varmaan ite soittaa sinne.

aika typerä tuo uusi tapa ettei voi vaan mennä käymään työkkärissä vaan lupaavat soittaa ja sitten eivät soitakkaan. ja hahhaa työnhaku katkeaa..
 
ap..
jos ne ei soita niin ei se oo sun vika. Ei työnahaku siitä katkea. jo sinä et tee niinkuin he pyytävät tyänhalkusi katkeaa. ei ole sinun tehtävä huolehtia siitä että musitavat soittaa.
kyllä ne jotain keksii sitten että voivat katkaista työnhakuni. tuskin se niitä paljon kiinnostaa. jos työnhaku katkeaa niin tuleeko muka karenssi? joku väitti niin.
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras.";29720649]Toisaalta, ei kai työnhaku voi katketa jos työkkäristä pitäisi soittaa eikä soittoa tulekaan.
Ei kai se työnhakijan vika ole?[/QUOTE]

ei se katkea. Kummasti porukka pelkää täällä työkkäriä.
 
ap..
miksi ne ilmoittaa noita päiviä että soittaa ja sitten ei soitakkaan? ei pysty niitten touhuista aina kaikkee ymmärtää. eivät kuulema tee muutakun kysyy että onko asiat vielä samanlailla, joo, no jatka sitten työnhakua ja ilmoita jos saat töitä...
 
kljökj
Mä kävin lokakuussa ja merkkasivat että seuraavan kerran MENEN KÄYMÄÄN ensi kuussa. En luottaisi kyllä että soittavat sinulle. Soita sinä. Alkuun mun käskettiin odottaa yli tuon 2viikkoa (jotakin papereita odotettiin jota ei sitten koskaan tullut eikä olisi kuulunutkaan edes tulla) joka on netissä se työttömäksi ilmoittautumisen raja kun ilmoittautuu. No odotin ja sitten huomasin että olivat katkaisseet kahden viikon jälkeen työnhaun. Sain kuitenkin puhuttua sen katkeamattomaksi, mutta luotto siihen puljuun ei ole kyllä kovinkaan hyvä.
 
"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja kljökj;29720715:
Mä kävin lokakuussa ja merkkasivat että seuraavan kerran MENEN KÄYMÄÄN ensi kuussa. En luottaisi kyllä että soittavat sinulle. Soita sinä. Alkuun mun käskettiin odottaa yli tuon 2viikkoa (jotakin papereita odotettiin jota ei sitten koskaan tullut eikä olisi kuulunutkaan edes tulla) joka on netissä se työttömäksi ilmoittautumisen raja kun ilmoittautuu. No odotin ja sitten huomasin että olivat katkaisseet kahden viikon jälkeen työnhaun. Sain kuitenkin puhuttua sen katkeamattomaksi, mutta luotto siihen puljuun ei ole kyllä kovinkaan hyvä.
Mutta ap:lle on sanottu että työkkäri soittaa eikä että pitää käydä tai itse soittaa.
 
kljökj
[QUOTE="vieras.";29720724]Mutta ap:lle on sanottu että työkkäri soittaa eikä että pitää käydä tai itse soittaa.[/QUOTE]

No mullekin sanottiin että odotetaan päätöstä ja niin vaan napsahti haku poikki. SOITA ITSE AP!
 
Maaliskuun alussa olin yhteydessä työkkäriin. Harmitti kun kesti noin 3 tuntia kun sain virkailijan kiinni. Minua pallotettiin moneen eri paikkaan Uudellamaalla. Kukaan ei missään vastannut. Kävi sääliksi puhalinvaihteessa työskenteleviä henkilöitä he oli siis ainoat jotka vastasivat puheluuni. Vihdoin kun sain Espoosta virkailijan langanpäähän sain hyvää palvelua. Virkailija kertoi, että nykyään ei työnhaku katkea ja ilmoitti, että 20.3. mennessä Lohjan työvoimatoimistosta ottavat minuun yhteyttä. Odottelin sitten rauhassa ja päätin, että käyn työkkärissä viimestään 20.3. jos soittoa ei kuulu.

Ei sitten tarvinnut käydä toimistossa koska minulle tuli kirje kotiin 10.3. että minun työnhaku on toistaiseksi voimassa ja työvoimatoimisto ottaa minuun tarvittaessa yheyttä.

Veikkaan, että kukaan ei ota meikäläiseen yheteyttä. Minun tietoni ovat varmaan siirtyneet johonkin outoon mappiin mitä ei kukaan enää jaksa kastoa. Olen kyllä hyvin koulutettu, mutta vajaakuntoinen liikun kävelykepin avulla. Minun edelle menee varmasti kaikki terveet työnhakijat.
 

Yhteistyössä