Kuinka usein sinä ja äitisi pidätte yhteyttä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti
Kun oli hengissä, vähintään kerta per päivä. Silloin oli vähän rasittavaakin, mutta edelleen - kaksi vuotta äidin kuolemasta - on outoa kun puhelin ei soi useasti päivässä.
 
näin
1-2 kertaa viikossa puhelimessa. Aiemmin ollut kerran kuukaudessa tapana nähdä (noin), nyt kun vanhemmillani enemmän avun tarvetta on nähty useammin, ehkä n. parin viikon välein.

Olen 50 v ja vanhempani 8-kymppisiä. Etäisyys 60 km.

Tyttärieni kanssa pidän yhteyttä puhelimitse n. 2-4 kertaa viikossa. Nähdään ehkä noin kerran viikossa, joskus menee ehkä pari viikkoa. Lapsenlapsia ei vielä ole. Lapseni 24 ja 27. Etäisyys n. 7-9 km.
 
Tekstareita lähetellään lähes päivittäin, yleensä jostain täysin turhasta kuten jos jompikumpi kokeilee jotain uutta ruokalajia. Soitellaan noin kerran viikossa ja nähdään muutaman kuukauden välein

Tyttärien ja pojan kanssa ollaan päivittäin yhteydessä, nuorempi asuu vielä kotona ja vanhempi tytär 10km päässä. Meillä on perheelle ryhmä-whatsApp ja siinä lähetellään tyhmiä kuvia ja juttuja pitkin päivää
 
"vieras."
Meillä oli juuri 2 viikkoa taukoa, ilman mitään yhteydenpitoa. Itse siis kävin tänään äidin luona, äiti käy meillä pari kertaa vuodessa lasten synttäreillä, ei oikeastaan muuten.

Näin menty suurin osa ajasta, myös lapsuudessa kun vanhemmat erosivat ja asuin isän kanssa.

Suren sitä että pidämme yhteyttä niin harvoin...äiti ei soittele eikä pidä yhteyttä ja välimme on kuitenkin ihan hyvät. Välillä ihan ikävöin äitiä, kun näkemisestä on 2 viikkoa.

Olen puhunut asiasta äidille, mutta aina tulee vastaus että joo pitäisi, mutta ei muista yms. mitään muutosta ei ole tullut. Välimatkaa meillä on 20km, joten hyvin voisi useamminkin nähdä tai edes soitella.

ap
 
Melki joka päivä ja sama juttu siskon kanssa. Veljen kanssa vähän harvemmin ja viimestään huomenna pakko soittaa veljelle :). Kerran kuussa käyn synnyin- ja entisessä kotikaupungissani. Käyn katsomassa isää ja hänen perhettään, äitiäni ja hänen miestään, siskoani ja veljeäni. Onneks kokoonnutaan aina siskoni ja veljeni kanssa äitille tai siskoni luokse, että saadaan olla mahollisimman paljon yhessä. Välimatkaan menee n. kolme tuntia ja yleensä tyttäreni kanssa reissataan tuo väli junalla :).
 
"näin meillä"
Viimeksi nähty 6kk sitten..viestin laitoin tänään. Välimatkaa 20km. Ei ole itse soitellut, itse laitoin viestiä tänään ja menen huomenna kylään. Kutsun kesäisin..jouluisin jne kylään. Käyn isoimpina pyhäpäivinä. Joskus tuntuu pahalta kun en aina jaksa käydä (äidillä mielenterveysongelmia) mutta käyn kun jaksan. Niin ja äiti ei koskaan tule meille ku kutsun..käyn sitten itse siellä.
 
"vii"
Siis ihan mielenkiinnosta, mitä ihmeen asiaa teillä päivittäin äideillenne on? Mulla on varmaan tylsä elämä tai sitten olen tottunut, että on oltava aina "oikeaa" asiaa, kun jollekin soittaa.
 

Yhteistyössä