Ihonalaisista finneistä jää parantumisen jälkeen kovat patit ihon alle

  • Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Ne lähtee ajan kuluessa. Siis TOSI pitkä aika voi mennä, vuosikin.. mutta kyllä ne joskus aina häviää, itsellä ainakin..
Jos on jollakin vinkkiä miten ne lähtee nopeasti niin kiitollisena täälläkim otetaan vinkkiä vastaan!
 
"mie"
Ei niistä muuta tule kuin korkeintaan verta ja saa pitkäksi aikaa punaisen/violetin arven jos menee puristamaan... joten ei kannata puristaa.
Ärsyttäviä ja kipeitä ne on, ja kun niitä tulee ympäri kehoa!!!!
 
vierass
Mullakin on yksi sellanen! Oon yrittänyt puristella, mutta se patti muljuu vaan ihon slla. :S Kerran tuli vähän verta. Oon miettinyt kans neulas, mutta taidanpa jättää välistä ja jättää sen sinne muhimaan.
 
Kosmetologille
Suosittelen menemään kosmetologille ihonpuhdistukseen, sillä parhaat keinot ottaa ne pois. Tietty jää hetkeksi punainen jälki varmaan sielläkin, mutta parempi se on kuin itse ryhtyä moisen ongelman kanssa tappelemaan.
 
miten
Suosittelen menemään kosmetologille ihonpuhdistukseen, sillä parhaat keinot ottaa ne pois. Tietty jää hetkeksi punainen jälki varmaan sielläkin, mutta parempi se on kuin itse ryhtyä moisen ongelman kanssa tappelemaan.
Mielenkiintoista! Minulla ainakin iho on noiden pattien päältä ihan siisti ja sileä, joten olen ajatellut, että ihonpuhdistus ei auta yhtään mitään. Ne patit saattaa olla todella syvällä ihon alla ja todella kipeitä. Ei niihin pääse käsiksi kuin kirurgin veitsellä.
 
Minulla on oiva vinkki! Nyt raskautumisen myötä nuo ihonalaiset finnit ovat ikäväkyllämtulleet erittäin tutuiksi..

Parhaiten meikäläisellä ne ainakin lähtevät BODY SHOPIN tea tree oililla! Se on sellainen pieni vihreä pullo, ja aine on juurikin tarkoitettu ihon epäpuhtauksien paikalliseen hoitoon. Sitä kun laittaa illalla ennen nukkumaan menoa finnille muutaman tipan, niin yleensä jo seuraavana aamuna finni on selkeästi pienentynyt. Noin viikon käytön jälkeen ainakin meikäläisellä on yleensä kokonaan poissa. Suosittelen, minulle pelastus!
 
ap.
Ja minulla nämä on jo parantuneita finnejä, eivät siis ole kipeitä. Alkuun ne on olleet kipeitä ja isoja ihonalaisia ja sitten kun ovat parantuneet niin tollaseksi jäävät. Usein näistä ei tule finnivaiheessa edes mitään pihalle.
 
"mie"
Tiedän ap mitä tarkoitat, ne ei tosiaankaan lähde varmaan kuin ajalla tai kirurgin veitsellä. Lieneekö kosmetologilla tuohon työkaluja. . Antibioottikuurin ainakin olen saanut tuollaisen patin avaamisen jälkeen.. mut jos kivun kans pärjää niin menee ne ajan kans pois muutenkin. Arpi kun herkkään jää jos patti tyhjennetään..
 
"aapee"
Minkälaisia ne ihonalaiset finnit on?Mulla on jotain valkosia,kovia näppyjä jotka lähtevät vain neulalla pois.Ei varmaan ole samoja?
Ne on ISOJA finnejä joissa ei välttämättä ole mitään "päätä" edes. Kovia isoja mötiköitä jotka ovat syvällä ihossa. Niitä ei voi edes puristaa, jos menet puristamaan niin se mötikkä vaan kasvaa isommaksi.

Jos sulla olisi sellaisia ollut, niin tietäisit kyllä :D
 
kohtalontoveri
Ja minulla nämä on jo parantuneita finnejä, eivät siis ole kipeitä. Alkuun ne on olleet kipeitä ja isoja ihonalaisia ja sitten kun ovat parantuneet niin tollaseksi jäävät. Usein näistä ei tule finnivaiheessa edes mitään pihalle.
Minulla tuollainen hiusrajassa, todella ärsyttävä patti, ei kipeä, ei punainen, vaan sileä ja ihonvärinen, mutta häiritsevä! Tekisi mieli juuri tökätä neulalla reikä ja puristella, mutta olen ajatellut, ettei se taida auttaa.
 

Yhteistyössä