Maistuuko mämmi?

  • Viestiketjun aloittaja paeaesiaeinen
  • Ensimmäinen viesti
paeaesiaeinen
Syöttekö mämmiä pääsiäisen aikana ja laitatteko mitä kaikkea mämmin sekaan?
Itse ostin tänään kokeeksi mämmiä ja vaniljakastiketta, en ole moneen vuoteen maistanut.
 
paeaesiaeinen
[QUOTE="Sofi";29790812]Vaniljakastiketta mämmillä NAM! Eli lusikallinen mämmiä ja paaljon kastiketta ;D[/QUOTE]

Miksei vaniljakastike sovi mämmiin? Laitetaanhan puuroon ja maksalaatikkoonkin mansikka/vadelmahilloa ja sopii hyvin.
 
"ninnananna"
Mämmi on hyvää jos laittaa vaikka vaniljajäätelöä tai kermaVAAHTOA mukaan. Kymppimämmi ehdottomasti. Taidettiin kerran kokeilla kanssa luomu versiota ja oli kauheaa.....
 
"Sofi"
Miksei vaniljakastike sovi mämmiin? Laitetaanhan puuroon ja maksalaatikkoonkin mansikka/vadelmahilloa ja sopii hyvin.
Sopiihan se! Luin uudestaan viestini ja se vähän ehlä kuulosti "kettuilulta", mitä se ei ollut! :D
Ja tosissaan, mämmini syön juuri noin kuin mainitsin, paljon vaniljakastiketta ja lusikallinen mämmiä.

Hyvää pääsiäisen aikaa kaikille! :)
 
"mai"
Mä kyllä tykkään, kymppimämmistä nimenomaan. sekaan vain kermaa, ei missään nimessä sokeria tai muuta makeeta kun on niin makeeta jo itsessään. Pienen määrän voi pääsiäisenä syödä, kun toi ruis ei oikeen muuten mulle sovi.

Eipä nyt muutenkaan tuu mieleen ruokajuttuja joita en maistaisi tai joita syvästi inhoaisin..
 

Yhteistyössä