Maistuuko mämmi?

  • Viestiketjun aloittaja paeaesiaeinen
  • Ensimmäinen viesti
"orion"
[QUOTE="Sofi";29790812]Vaniljakastiketta mämmillä NAM! Eli lusikallinen mämmiä ja paaljon kastiketta ;D[/QUOTE]

Juuri näin. :D Ei sitä silti paljoa voi syödä, yksin en sais syötyä lootallista pääsiäisen aikana. Ehkä semmosen pikku purkin.
 
"Sirkkeli"
Täytyy kyllä sanoa, että mieluummin olen ilman. Jos kohteliaisuussyistä olisi otettava, kolme pientä lusikkaa isolla määrällä kermaa ja sokeria menis alas. Pasha taas ei mene alas mitenkään, hyi stana.
 
paeaesiaeinen
Nyt on todettava että tuosta mämmistä ja vaniljakastikkeesta muodostui todellinen herkku itselleni, pitää käydä ostamassa huomenna lisää mämmiä pakasteeseen ennen kuin loppuu vai myydäänkö mämmiä ympäri vuoden pakastealtaassa?
 
näyttää maistuvan
Jotkut väittää että se ois Flora Vanillan kanssa tosi hyvää. En ole itse kokeillut sen kanssa Flora Vanillaa, mutta mämmiä ostin kyllä yhden rasian aiemmin viikolla, olisin ostanut lisää mutten ehinyt. Ajattelin maidon kanssa syödä.

Ja mämmiä myydään jossain suurissa kaupoissa ympäri vuoden, tosin ainakin meidän Prismasta se oli eilen jo loppu.
 
Kotimämmi
Nyt on todettava että tuosta mämmistä ja vaniljakastikkeesta muodostui todellinen herkku itselleni, pitää käydä ostamassa huomenna lisää mämmiä pakasteeseen ennen kuin loppuu vai myydäänkö mämmiä ympäri vuoden pakastealtaassa?
Mämmin raaka-aineita on saatavissa ympäri vuoden ja tällä perusteella mämmi ei ole mikään kausiruoka, vaan ihan ympäri vuoden tarjottava ruoka.
 
vierailija
Nyt on todettava että tuosta mämmistä ja vaniljakastikkeesta muodostui todellinen herkku itselleni, pitää käydä ostamassa huomenna lisää mämmiä pakasteeseen ennen kuin loppuu vai myydäänkö mämmiä ympäri vuoden pakastealtaassa?
Mämmiä on saatavissa ympäri vuoden, mutta kaikissa kaupoissa sitä ei aina ole.
Jos mämmiä haluaa syödä useampiakin kertoja vuodessa ja varsinkin kuukaudessa, niin kannattaa opetella mämmin valmistaminen itse. Eikä mämmin valmistaminen ole edes vaikeaa.
 

Yhteistyössä