Pahin onnettomuus joka sinulle on kännissä sattunut.

  • Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
ammattivalittaja
Mulla tuli pieni murtuma selkärankaan kun kerran kännissä hyppäsin sänkyyn ja tipuinkin siitä jotenkin ohi. Se oli sitä aikaa kun oltiin vielä nykyisen mieheni kanssa kaksin. Luulin olevani jotenkin vissiin urheilullinen ja nuori vaikka olin silloin tällainen ylipainoinen yms. No enää en ikinä hypi mihinkään.
 
Spencer Hastings
Ajoin pyörällä autoa päin ja lensin siitä kaaressa yli. Juopontuurilla selvisin säikähdyksellä. En kyllä tainut edes säikähtää sitä siinä tilanteessa, jälkeenpäin vasta tuli sellainen hui hitto -fiilis.
 
Ken guru
[QUOTE="kipsukka";29791043]Nilkka murtui ja nenä vääntyi kun laskin jätesäkillä pimeässä vähän liian korkeaa mäkeä...[/QUOTE]

:LOL:


(Ei pahalla).

Suunpieli aukesi kun join raakaa kossua rikkinäisestä pullosta. Vieläkin on jäljellä pieni arpi siinä. Oi nuoruutta, oi tyhmyyttä!
 
ammattivalittaja
Ja mä osasin ilmeisesti silloin parikymppisenä varoa kun silloin mulle ei mitään tuollaista sattunut mutta kun tuo selkäranka murtuma tuli olin jo 33v tai 34v.
 
asdasdasdasda
Eipä ole käynyt. Kerran kaaduin pyörällä matkalla baariin, mutta ei ollut edes pohjia alla. Kunhan vedin liparit hiekoittamattomalla jäisellä tiellä.

En oo koskaan hukannut lompakkoa, puhelinta tai muitakaan tavaroita.
 
BlingBling
Satutin polveni kun lentelin liukkaalla tiellä useampaan otteeseen.Niin, ja tosi pahasti olis saattanut sattua, kun nukahdin lumihankeen, mutta onneks ohi sattui kulkemaan eräs, joka vei minut sitten kotiin.. :(
 
miunmau
Eräs tuttu väitti, että hänellä on pullossa kossua. Haistettuani sitä totesin aineen pirtuksi. Hän ei sitä myöntänyt ja minä fiksuna lirutin pullosta ainetta tiskialtaaseen ja sytkärillä tulta perään.....käsi paloi aika pahasti.
 
golden girl
Molemmat jalat on olleet kipsissä, ja viedä ihan vuoden sisällä. Molemmat känniliukastumisen takia. Toinen jalka jouduttiin leikkaamaan, toisessa riitti kipsaus.

Sänky meni kerran rikki, jonkun yhden yön tuttavuuden kanssa. Molemmat oltiin aika mukavan kokosia ja kun siinä yritettiin naida (ei siitä mitään tullut) niin kävi vain niin että parisängyn keskusta valahti lattialle ja vain laidat jäi pystyyn.

Nyt ei tule mieleen muita, kai niitä on muitakin episodeja ollu.
 
HippuTAR
Joskus 15 vuotiaana hukkasin toisen kengän pellolle, ei kannata kysyä miksi kontin pimeänä syksy-yönä kurapellolla koska en tiedä vastausta... Läheltä piti tilanteita on ollu muutamia. Mutta oikeesti ihan käsittämättömän vähällä oon päässy, niin monet kerrat join nuorena tajun kankaalle.

Selvinpäin onki sitte sattunu yhtä sun toista.
 
Mie olen kerran rämähtänyt rappuset alas. Olin aika äskettäin synnyttänyt (4kk) ja en jotenkin osannut arvioida sietämääni alkoholimäärä oikein. :ashamed: Aamulla oli pääkivun lisäksi moni muukin paikka kipeänä.

Toinen tapaus oli se, kun ajettiin kaverin kanssa pyörällä ja kurvattiin ojaan. Oja oli täynnä nokkosia ja siinä rytäkässä minun prillit putosi jonnekin sinne nokkosten sekaan. Oli muuten aika kivulias porukka siinä vaiheessa, kun ne prillit löyty ja nekin oli ihan solmussa, joten olisivat hyvin saaneet jäädäkin sinne nokkosten sekaan prkl. :kieh:
 

Yhteistyössä