Pahin onnettomuus joka sinulle on kännissä sattunut.

  • Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
dfs
Joskus 15 vuotiaana hukkasin toisen kengän pellolle, ei kannata kysyä miksi kontin pimeänä syksy-yönä kurapellolla koska en tiedä vastausta... Läheltä piti tilanteita on ollu muutamia. Mutta oikeesti ihan käsittämättömän vähällä oon päässy, niin monet kerrat join nuorena tajun kankaalle.

Selvinpäin onki sitte sattunu yhtä sun toista.
Ymmärtäisin jos juhannuksena konttaa kaurapellossa takapuoli paljaana.
 
kahvikirahvi
Tulin raskaaksi :rolleyes: Mutta onni onnettomuudessa, lapsen isä oli sentään oma kumppani.





Ei vaan, en mä tiedä. Vähällä oon päässyt vaikka on tullut kohellettua. Varmaan ikävintä oli mennä puskapissalle nokkospensaaseen. Auts.
 
teekkari
Humalassa ei ikinä mitään!

Kerran olin opiskeluaikana selvinpäin baarissa (muut humalassa) ja kotimatkalla kaaduin jäisellä tiellä polkupyörällä ja jalka murtui. Olen aivan varma, että humalassa olisin selvinnyt kaatumisesta ehjänä. :) :)
 
painin yöpöydän kanssa, mursin poskiluuni & sain aivotärähdyksen :whistle: opinpahan sen, että farkut riisutaan istuen eikä yhdellä jalalla pomppimalla..

nuorena myös meni taju & muisti monta kertaa, onneksi selvisin niistä reissuista ihme kyllä ehjin nahoin.. varsinkin, kun tuli tankojuoppona heiluttua useamman kerran !
 
-.-.-
Kerran oon kaatunut ja polvet auki ja sukkahousut rikki. Mutta onni onnettomuudessa oli siis se, että minulla on AINA farkut, paitsi tuolla kerralla jostain kumman syystä hame ja sukkikset. Ei harmittanut niin paljoa :D

Jostain syystä itse en kaatuile tai rönyile vaikka kuinka kaatokännissä kävelen/pyöräilen, vieläpä korkokengissä. Tuo kerta oli poikkeus.
 
tjaah
Mun vakavimmat vammat on tulleet urheilussa :D kännissä en ole telonut itseäni kuin joskus teininä jonkun polveen tulleen vekin verran
Joo. Urheillessa olen saanut eturistisiteeni poikki. Joten tuo arpi otsassa/kulmakarvassa on tietysti toisaalta pieni juttu. Toisaalta pännii kun on naamassa.

Ja sitten kolmannettaalta kun olen kerran elvytetty ja ollut pitkään hengityskoneessa, sitte vieroitettu ja kaulassa arpi hengitysputkesta niin eipä se sitten taas niin paljon sureta. Sitten ehkä surettais jos olis ollut alkoholilla osuutta asiaan... vaan eipä ollut.
 
-.-.-
Niin, ja kerran hukkasin ajokortin. Löytyi onneksi baarista.

Ja kerran tuoreena 18-vuotiaana vietin erittäin kostean illan yksin tuikituntemattoman polttariseurueen kanssa, kaikki kaverit oli vielä alaikäisiä. Ja heräsin yhden miehen sängystä aamulla. ONNEKSI mitään siis ei ollut tapahtunut (olin siis vielä neitsyt, joten varmaan jotain ois tuntunnu jos olis jotain tapahtunut...), mutta pisti kyllä miettimään että hei tyttö, mieti nyt EDES VÄHÄN ennen ku menet yksin tuntemattomien miesten seuraan :rolleyes:
Ihan mitä vain kamalaa olisi voinut sattua, mutta onneks eivät sitten olleet mitään joukkoraiskareita tms.
 
"plääh"
Olin tullut tappelemasta ex-poikakaverin luota, joka heitti mut ulos ilman päällivaatteita.
Kävelin noin 100m päässä olevaan kerrostaloon jossa siskoni sillon asui avopuolisonsa kanssa. Ne eivät tietenkään olleet kotona, ja mulla oli saa*anan kylmä. Yritin murtautua sisään, mutta sain vain oven karrseaan kuntoon. Lopulta käperryin rappukäytävän alakertaan kerälle. Muistan että moikkasin lehdenjakajaa.
Jossain vaiheessa olin mennyt isännöitsijän oven taakse ja pyysin sen päästämään minut siskoni asuntoon. No se päästi. Nukuin sohvalla kun sisko tuli miehensä kanssa kotiin. Onneksi en muista mitkä huudot sain tms. :/ Kyllä hävetti kun selvisin siitä.
Ja kävin muuten krapulassa noukkimassa myös vaatteeni ex-poikakaverin pihalta, johon se oli ne viskonut.

Kerran nussin samaisen poikaystäväni seinänaapuria, niin että poikaystävä oli kuullut. Halusinkin nimittäin että se kuulee. Voihkin oikein olan takaa. Se mies oli yli n.60v, ite olin sillon 2kymppinen.

Onhan sitä kaikenlaista tullu tehtyä.
 
Ei mulla mitään sen enempää kun että en aina pysynyt pystyssä viimeksi Meksikossa 18cm koroilla, onneksi aina oli kuka piti mua kiinni :ashamed:

ja nyt lomakuume iski taas :headwall: :stick: mutta ens kerralla en missään enää halua maistella kaikki drinkit sekaisin :D
 
Viimeksi muokattu:
"minna"
just sitä perus settiä, eli rillit jääny baarin vessaan (onneks löyty seur pv), puhelin tippunu, meikkipussia saanu metsästää. kerran talvella liukastuin kännipäissäni niin että polvi oli seuraavat pari kk kipeä.
 
"viuh"
Ei pahin, mutta erään baari-illan päätteksi hukkasin laukkuni (pudonnut kun odoteltiin kyytiä). Aamulla ehdin jo huolestua, mutten kuitenkaan kortteja kuolettanut/puhelinta sulkenut, koska äitini ehti soittaa miehelleni. Oli aika hieno fiilis 'pienessä' darrassa kun mies ojentaa puhelintaan ja kuiskaa 'se on sun ÄITI'. :p Laukku kamoineen oli löytynyt kadulta, sen oli poiminut läheisen pizzerian työntekijä, joka sitten soitti aamulla puhelimellani äidilleni.

Äiti oli tietenkin tosi ylpeä lapsestaan, ja olihan se pakko pari pizzaakin ostaa kun laukun kävi hakemassa.
 

Yhteistyössä