CLOMIFEN ja oireet

  • Viestiketjun aloittaja Clomisti
  • Ensimmäinen viesti
Clomisti
Hei!

Minulla aloitettiin clomit, tämä on ensimmäinen clomikierto. KP 21 on nyt menossa... Mitään vikaa ei löytynyt kun gynellä kävin, lasta yritetty 5 vuotta. Gyne epäili että en ovuloi.

Luulen että ensimmäistä kertaa eläissäni oon nyt ovuloinut,siitähän ei oo varmuutta onko munasolu irronnut, eilen otettiin s-prog verikoe. Oireita on kyllä ollut melkein heti kun kuukautiset loppuivat, aloitettiin heti yrittäminen, joka päivä tai joka toinen päivä on peitto heilunut... Mulla on ihan kamala olo. Aluksi nippaili kovasti molempien munasarjojen kohdalta, ja nippailee välillä edelleen. Limaa tulee ja kovasti, ensin oli kirkasta munanvalkuaista muistuttavaa ja nyt hieman valkoisempaa. Pahoinvointi alkoi viikko sitten, palelee välillä, alavatsa on turvonnut,ilmavaivoja ja vatsa hieman sekaisin ollut myös viikon ajan eikä loppua näy... Ihan kuin pms oireet, mitkä nekin alkavat siis kohta jos raskautuminen ei onnistunut. Mietinkin nyt että näinkö on että puolet kuukaudesta joutuu kärsimään huonosta olosta, onko tämä normaalia :O Yleensä pms aiheuttaa vastaavia oireita, koskaan aiemmin ei ole ollut tällaista... Usko raskautumiseen on aika matalalla, kun yritystä on kuitenkin jo niin paljon takana.
 
clomisti
Kyllä olen lukenut, mutta voiko ne haittavaikutukset tulla niin myöhään lääkkeenotosta? Tai no kai se lääkeaine kerääntyy kehoon ja siten alkaa vasta myöhemmin vaikuttamaan... HÖ. Mä aloin jo kuvitella ties mitä, mutta kai se pitää uskoa että sivuvaikutuksia ne on.
 

Yhteistyössä