Kertokaa höpsöistä ystävistänne / ajatuskatkoista yms!

  • Viestiketjun aloittaja "Pöhkö"
  • Ensimmäinen viesti
"Pöhkö"
Miun kaveri oli kerran menossa poistamaan sääri- ja alapääkarvojansa hoitolaan, ja sai jonkun mielenhäiriön hetki ennen sinne lähtöä ja SHEIVASI KARVANSA POIS :D Eli hukkaan meni varattu aika, mitenpä ne poistaisi jos juuri on itse ne ajellut pois.. Jälkikäteen sanoi vaan halunneensa siistiytyä ennen sinne menoa, eikä ollut ajatellut yhtään tekemisiään ennenkuin siellä paikan päällä. :D Hyvät naurut olivat kyllä saaneet, ja uusi aika varaukseen vaan.

Toinen on tavallisempi, mutta olimme ystävän kanssa junalla menossa toiseen kaupunkiin. Nooh, minä ihan normaalisti ostin sen lipun sieltä junasta, tyyliin "Tampereelle kiitos" ja sen jälkeen keskityin ihan muuhun kunnes ihmettelin mitä kaveri nyt vänkää. Se talikko hoki lipunmyyjälle "MUTTA KUN MINÄ HALUAN NYT OSTAA SEN LIPUN JYVÄSKYLÄÄN. EIKÄKUN JYVÄSKYLÄÄN!!!", tajuamatta että me LÄHDETTIIN Jyväskylästä, ja TAMPEREELLE oltiin menossa. Hetken kuuntelin kunnes hymy korvissa sanoin että samanlainen lippu kuin mullekkin, Tampereelle ollaan molemmat menossa. Kaveri oli siinä vaiheessa tomaatin kaksoisolento. Tästä on ihan parasta kuittailla aina kun junalla liikutaan :D

Mulla oli muitakin mielessä, mutta tadaa, ne lähti näköjään jo muualle. Pitänee jatkaa kohta kun muistaa taas.
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka

Yhteistyössä