Minuun ei edes haluta tutustua

  • Viestiketjun aloittaja "AnskuK"
  • Ensimmäinen viesti
"AnskuK"
Näin kait se on nähtävä. Siis kyllä minä nyt ymmärrän, että ei sitä ystävyyttä luoda ensitapaamisten aikana, se on selvää. Mutta kun niitten pintapuolisten tuttavuuksienkin (joista parhaimmillaan kehittyy jotain enemmän) luominenkin tuntuu olevan mahdotonta.

Yritä siinä nyt sitten tutustua ihmisiin, kun reaktio yrityksiin on lähinnä sellainen, että kaikesta sanallisesta ja sanattomasta viestinnästä huomaa heti, että minusta vain halutaan päästä eroon mahdollisimman pian.

Kertonee jotain, että kukaan ei ikinä halua tutustua minuun. Ja mainittakoon myös, että en todellakaan ikinä tyrkytä seuraani kenellekään.
 
sinkkumies 1988
[QUOTE="AnskuK";29791694]Näin kait se on nähtävä. Siis kyllä minä nyt ymmärrän, että ei sitä ystävyyttä luoda ensitapaamisten aikana, se on selvää. Mutta kun niitten pintapuolisten tuttavuuksienkin (joista parhaimmillaan kehittyy jotain enemmän) luominenkin tuntuu olevan mahdotonta.

Yritä siinä nyt sitten tutustua ihmisiin, kun reaktio yrityksiin on lähinnä sellainen, että kaikesta sanallisesta ja sanattomasta viestinnästä huomaa heti, että minusta vain halutaan päästä eroon mahdollisimman pian.

Kertonee jotain, että kukaan ei ikinä halua tutustua minuun. Ja mainittakoon myös, että en todellakaan ikinä tyrkytä seuraani kenellekään.[/QUOTE]

Moikka, minulla sama tilanne naisten kanssa vaikka olisin kiinnostunut vastapuolesta saan vastauksena ei kiinnosta. Takana monta deittailua..

Ja ne taas keiden kanssa olisi juttua ovat ihan kamalia tyttöjä :/

Olen sis 25v mies :p

Jos haluat jutella tai muuta s.postilla saa yhetyttä

koyote1988.com@wippies.com
:)
 

Yhteistyössä