Hei, mitä teillä on jääkaapissa tällä hetkellä? Kuvataanko? :D

Mulla on tekemisen puutetta :D
Tässä meidän jääkaapin sisältö tällä hetkellä.
Mitä teillä on jääkaapissa? Kuvatkaahan, ei saa järjestellä vaan pitää kuvata siinä kunnossa kuin se tällä hetkellä on :)


 
Onhan tuossa ruokaakin.:O
Skyyrit mulle ja lapset nyt juo aina noita monstereita, ne on kuulema hyviä.
Olikohan toi mun asettelu vähän huono. On ne lihat siellä tölkkien takana.






hssssss, mä yritän pistää liikkeelle juorun, siis yritin.|O:D:stick:
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
Meiän kommuunin jääkaapin sisältöä: rasvaton maito x 4, rahkaa, pepsi next tölkkeä (en tajua miksei kämppis ostanut niitä lighteja kun ne ei maistu edes eriltä??!) margariinia, kaljaa, maapähkinälevitettä, salaattia ja pakkasessa jätskiä.
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
8 purkkia maitorahkaa
äidinmaitoa tuttipullossa :D
ketsuppia
jauhelihaa 4 pakettia
tomaatteja
kurkkua
kaalia
sipulia
paprikaa
naudan sisäfile
3 pakettia kanan filepihvejä
raejuustoa 2 purkkia
eilistä sapuskaa rasiassa
3 purkkia maitoa
8 vanukasta
litran pönikkä jogurttia
+ jotain lasipurnukoita, ei hajuakaan mitä sisältävät :D
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
ei kameraa
mulla on nyt kamerasta patteri tyhjä mut niin on kyllä jääkaappikin: 2 purkkia maitoa, mehukeitto-purkki, margariini, juusto, raejuustoa, koiranmakkara, ketsuppi, soijakastike ja salaatinkastike.

Ihmetellen katselin muiden kuvia että hei, tuoltako sen pitäis oikeesti näyttää? :D
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
mulla on nyt kamerasta patteri tyhjä mut niin on kyllä jääkaappikin: 2 purkkia maitoa, mehukeitto-purkki, margariini, juusto, raejuustoa, koiranmakkara, ketsuppi, soijakastike ja salaatinkastike.

Ihmetellen katselin muiden kuvia että hei, tuoltako sen pitäis oikeesti näyttää? :D
No mä kans vähän ihmettelen :D

Meillä on tuonverran kamaa jääkaapissa ja ei olla käyty ees kaupassa :LOL:
On meillä kylmäkaappikin, mut siellä on lähinnä juotavat, limsat, vissyt jne.

Mitä te syötte jos ei oo suunnilleen kun valo kaapissa?
 
Mun jääkaappi ei oo ainakaan mitenkään erikoisen siisti. Tai no, onhan se perussiisti mut tolta meillä aina näyttää. Käsi sydämellä voin sanoa etten siivonnut tai järkännyt tota mitenkään ennen kuvaamista :D se oli hetken mielijohde.
Minkä näköinen se kaappi sit on " yleensä " ? :popcorn:
 
Mun jääkaappi ei oo ainakaan mitenkään erikoisen siisti. Tai no, onhan se perussiisti mut tolta meillä aina näyttää. Käsi sydämellä voin sanoa etten siivonnut tai järkännyt tota mitenkään ennen kuvaamista :D se oli hetken mielijohde.
Minkä näköinen se kaappi sit on " yleensä " ? :popcorn:
Meillä on tavaroita tavaroiden päällä. Ihan täyteen tungettu siis. Voi kun sen saisikin pidettyä jotenkin hienossa järjestyksessä miten teillä on. Mä vaan aina tungen ne kauppakassista kaappiin ajattelematta sen enempää että miten.
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29792287:
Meillä on tavaroita tavaroiden päällä. Ihan täyteen tungettu siis. Voi kun sen saisikin pidettyä jotenkin hienossa järjestyksessä miten teillä on. Mä vaan aina tungen ne kauppakassista kaappiin ajattelematta sen enempää että miten.
On meilläkin tavaroita tavaroiden päällä jos kaappi on joskus täpötäynnä. Mä kyllä tykkään sillonkin järjestellä kaikki kun menee hermo jos ettii jotain tiettyä ja sit se on just alimmaisena jossain takarajalla :D
 

Yhteistyössä