Kokemuksia YSL:n klassikko valokynästä?

Ajattelin seuraavana palkkapäivänä hieman hemmotella itseäni ja sijoittaa tuohon kalliiseen ja paljon kehuttuun valokynään, jota hehkutetaan joka blogissa ja paikassa. :D Vähän se kyllä kirpaisisi joten mielelläni kuulisin kokemuksia kyseisestä tuotteesta! Oletko kokenut sen loistavana highlighterina ja ostaisitko saman uudelleen?
 
kyykkyvatkaaja! harmaana
Se on kyllä ihana. Mulla on vaan se ongelma, että se alkaa haisemaan käytössä, vaikka pesen sitä sutia. En kykyne sitä koskaan käyttämään loppuun asti hajun takia.
 
kyykkyvatkaaja! harmaana
Haisemaan?:S Outoa, pesetkö kasvot päivittäin ja vaihdat tyynyliinan ainakin kerran viikkoon? Miten säilytät sen, korkki kiinni?
No kait nyt jokainen ihminen pesee kasvot useammin kuin kerran päivässä ja toki vaihdan tyynyliinan. En kyllä ymmärrä, mitä se tyynyliina vaikuttaiisi asiaan.

Toki se pitää säilyttää korkki kiinni, pyyhin se sudin aina vessapaperiin kun olen pessyt se saippualla. Se vaan nyt on, että kyllä sinne jotenkin pääsee bakteereita, kun en kuitenkaan saa sitä putkiloa käytettyä loppuun alle 4kk:ssa.
 
No kait nyt jokainen ihminen pesee kasvot useammin kuin kerran päivässä ja toki vaihdan tyynyliinan. En kyllä ymmärrä, mitä se tyynyliina vaikuttaiisi asiaan.

Toki se pitää säilyttää korkki kiinni, pyyhin se sudin aina vessapaperiin kun olen pessyt se saippualla. Se vaan nyt on, että kyllä sinne jotenkin pääsee bakteereita, kun en kuitenkaan saa sitä putkiloa käytettyä loppuun alle 4kk:ssa.
Tyynyliina vaikuttaa ihon epäpuhtauksiin mikäli et sitä riittävän usein vaihda ja niin bakteerit voi levitä meikkisuteihin yms.
Hmm en itse kyllä pesisi saippualla noin useiN! Mutta tyylinsä kullakin :/
 
kyykkyvatkaaja! harmaana
Piti nyt goolata, kyllä kyllä näköjään muutkin käyttäjät valittaa, ett se just YSL:n kynä alkaa haisemaan.
http://www.ostolakossa.com/2010/02/odotushuone.html
 
kyykkyvatkaaja! harmaana
Tyynyliina vaikuttaa ihon epäpuhtauksiin mikäli et sitä riittävän usein vaihda ja niin bakteerit voi levitä meikkisuteihin yms.
Hmm en itse kyllä pesisi saippualla noin useiN! Mutta tyylinsä kullakin :/

Siinä käyttöohjeissa sanotaan, että pese joka käyttökerran jälkeen. Muutenkin kyllä jokainen meikkisieni pitäisi pestä joka käyttökerran jälkeen. En kyllä ymmärrä, miten tyynyliinasta bakteerit hyppäävät valokynään, jos pesen kasvoni sitä ennen.
 

Yhteistyössä