Emätin kuplii ja paukkuu

  • Viestiketjun aloittaja Pimppa haukkaa ilmaa
  • Ensimmäinen viesti
Pimppa haukkaa ilmaa
No niin, mulla on alkanu emätin "poksumaan", kun nousen ylös esim.wc-pytyltä tai sohvalta. Sen jälkeen jää ihan selvä "kupla" emättimeen, jota ei tahdo saada millään pois. Ilma ei siis kulje häppäreiden kautta, vaan tuntuu poksuvan syvällä emättimessä. 2 alatiesynnytystä takana, nyt rv19 menossa ja tämä vaiva on tullut nyt raskausaikana :( virtsankarkailua ei ole. Onko mulla nyt sitten väljistyny paikat vai mitä ihmettä tämä on??
 
--------------
Mulla tulee jostain kumman syystä ilmaa aina ennen menkkoja,pari päivää aiemmin ja tätä on nyt muutaman vuoden kestänyt.
Yksi alatie synnytys takana ja siitäkin jo 10 vuotta.
Mun kohdalla voisin melkein väittää että paikat on tiukemmat kuin mitä ennen raskautta,koska synnytyksen jälkeen tutustuin ensi kertaa lantiopohjalihasten treeniin.Pieniä kuulia on käyttänyt ja ilman kuulia treenennnut jo sen 10 vuotta.

En tiedä,hämärä juttu,etenkin kun mulla tää liittyy menkkoihin :O
 
"hippiäinen"
Mulla tulee jostain kumman syystä ilmaa aina ennen menkkoja,pari päivää aiemmin ja tätä on nyt muutaman vuoden kestänyt.
Yksi alatie synnytys takana ja siitäkin jo 10 vuotta.
Mun kohdalla voisin melkein väittää että paikat on tiukemmat kuin mitä ennen raskautta,koska synnytyksen jälkeen tutustuin ensi kertaa lantiopohjalihasten treeniin.Pieniä kuulia on käyttänyt ja ilman kuulia treenennnut jo sen 10 vuotta.

En tiedä,hämärä juttu,etenkin kun mulla tää liittyy menkkoihin :O
Mulla on ollut samaa ennen ekaa raskautta jo. Muutama päivä - viikko ennen menkkoja tuntuu, et tulee pienen pieniä ilmakuplia ulos koko ajan.

Nyt takana kaksi synnytystä ja noita ilmakuplia tulee yhä. Mulla ei siis ollut vaikutusta synnyttämisellä tai synnyttämättömyydellä. Pientä laskeumaa on tullut emättimen etuseinään toisen synnytyksen jälkeen, mutta ei mitään mikä haittaisi elämää.

Näillä kokemuksilla sanoisin siis, että tiukkuudella tai löysyydellä ei ole asian kanssa tekemistä.
 

Yhteistyössä