Exän nykyinen kielsi ettei lapsi saa enää käydä heillä

  • Viestiketjun aloittaja "Just"
  • Ensimmäinen viesti
Eipä se nyksä sitä päätä. Onko heillä vastasyntynyt? Kuka kertoi sinulle asiasta? Oletko varma, että viesti on tuo, jos et ole kuullut sitä suoraan? Minä olin vauvan kanssa ollut kotona vain pari päivää ja miehen eksä laittoi lapset meille, vaikka oli sovittu, ettei kipeänä, vaan katsotaan uusi ajankohta, kun parannuttu. Tuollainen kiusa ahdistaa, mutta et ole provosoinut?
 
datansäälijä
Eipä se nyksä sitä päätä. Onko heillä vastasyntynyt? Kuka kertoi sinulle asiasta? Oletko varma, että viesti on tuo, jos et ole kuullut sitä suoraan? Minä olin vauvan kanssa ollut kotona vain pari päivää ja miehen eksä laittoi lapset meille, vaikka oli sovittu, ettei kipeänä, vaan katsotaan uusi ajankohta, kun parannuttu. Tuollainen kiusa ahdistaa, mutta et ole provosoinut?
Et jätä kyllä yhtäkään tilaisuutta käyttämättä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja datansäälijä;29792765:
Et jätä kyllä yhtäkään tilaisuutta käyttämättä...
Miksi ihmeessä säälisit minua? Exän kanssa on kieltämättä ongelmia mutta kykenen ratkaisemaan ne vaikkakaan ratkaisut eivät aina tyydytä minua. Astrolaben suhteen ei taas ole ongelmia.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
"..."
Sun ex on niin tyhmä että hylkää lapsensa niin ei hän niitä ansaitsekkaan.mutta ei hän silloin myöskään voi määrätä teidän arkea.
Minun ex tapaa lapsiaan hyvin harvoin. Ja heille on tulossa vauva,joten jatkossa ei tapaa lapsia ollenkaan. Uusi nainen ei hyväksy "vanhoja"lapsia.Aikanaan tätä harmittelin ja ahdisti lasten puolesta. Nykyään lapset eivät juurikaan isäänsä kaipaa. Ja kun pieni käsi tarttuu minun käteeni niin aina ajattelen että miten joku voi tästä luopua ja en vaihtaisi mihinkään elämääni heidän kanssa.
 
[QUOTE="Just";29792603]Koska exäni kuulema rakastaa lastamme enemmän kuin heidän. Siis häh? Onko tää nyt jotakin tuoreen äidin hormooni juttu?[/QUOTE]

Mie veikkaan, et on, mut en silti hyväksy sitä. Lapsilla on oikeus vanhempiinsa ja siihen ei muut tule väliin.
 

Yhteistyössä