HuOmenta!!!

Wieruus
Huomenet vain kaikille!
Lenkkilönkötelty ja aamukahvit nautittu. Vielä tänään töihin ja sitten olisi se päästäinen, ilmat kuulema suosii joten ulkoilua tiedossa. Teinit pakkasivat eilen tavaransa ja kuulostivat häipyvän koulujensa jälkeen maisemista neljäksi päiväksi jonnekinpäin mökkeilemään.
 
Kiva että tulee pitkä vkonloppu! Heti kun pääsen töistä, pakataan auto ja häivytään pöndelle. Mulla vaan on pässivuoro eikä kukaan tasan hae lastaan ennen kun on kaupassa käyty jne ja pääsen varmasti vasta viimeminuutilla töistä. Onneksi on illat valosia pitkälle joten ehtii ajella hyvin. Räkätauti on kova, se ei oo yhtään kivaa. Kakara samassa taudissa.
 
Huomenta vaan

Se on melkeen kellon ympäri kiskottu unta..mistä sitä onkaan riittänyt??
Illalla rippikoululaisen kanssa iltakirkkoon,päivällä ruokakauppaa...Isompi poikanenkin tulee kottiin tänään.Koko perhe sitten koossa pääsiäisen ajan =)
 
Huomenta! Mä näin kanssa ihan kamalaa painajaista yöllä. Totesin vaan miehelle herättyämme että onneksi suomessa ei oikeasti ole tulivuoria... Sinne se kasvoi meidän keittiöön :S

Ihanaa, pitkä viikonloppu <3 tätä on odotettu :)
 
Huomenta! Mä näin kanssa ihan kamalaa painajaista yöllä. Totesin vaan miehelle herättyämme että onneksi suomessa ei oikeasti ole tulivuoria... Sinne se kasvoi meidän keittiöön :S

Ihanaa, pitkä viikonloppu <3 tätä on odotettu :)
Huii, kohtalotoveri... Mä heräsin painajaisesta, katsoin kelloa että hitto se on vasta 00:30. Käperryin hikisenä peittomakkarana miehen kylkeen ja pyöritin mielessäni Redraman musaa etten enää muistelisi sitä unta. :D
Se oli kauhea. Ihan kuin alakerran asukit ois olleet mun kimpussa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä