Kokemuksia elisa viihteestä

  • Viestiketjun aloittaja "Hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"Hämmentynyt"
Hei!
Onkohan täällä kellään käynyt vastaavaa tilannetta ja miten ratkennut:

Ollaan oltu viihde asiakkaita nyt huomenna neljä vuotta ja määräaikainen soppari on siis loppumassa. Olen aikaisemmin saanut vaihdettua digiboxin, kun se ei ole toiminut, jopa kaksi kertaa. No nyt käytössä siis valkosininen boxi joka on Aivan susi! Otin yhteyttä asiakaspalveluun s-postilla ja pyysin soittamaan digiboxin vaihdosta. No eilen asiakaspavelija soittikin ja rupesi selittämään että uuden boxin saat kun maksat 99 euroa tai uusit määräaikaisen sopparin. Jos uusit, niin ilmainen, mutta muita lisä etuja ei tule. (ilmaiset videovuokraus, lisätallennustila yms yms. valittavissa olevat "palkinnot")

Olin siinä vaiheessa että anteeksi mitä? Laitteiden takuun ei pitäisi loppua vaikka määräaikaisuus loppuukin, vaan jatkua myös toistaiseksi voimassaolevissa ja en ole koskaan joutunut maksamaan uudesta laitteesta vioittuneen tilalle niin miksi nyt?
Sanoin sitten että haluan jäädä miettimään asiaa ja nyt alkuun uuden kaukosäätimen vanhaan boxiini, otan sen sitten uudelleen käyttöön. Vastaus oli: Meillä ei ole kaukosäätimiä näihin vanhempiin mustiin malleihin.

Onko vastaavia tilanteita ja miten ratkennut? :)
 
kokemusta
hei,

elisan laitteet on palautettava aina kun sopimus loppuu, ne eivt kuulu kauppaan, ovat vain lainasssa. Olen joutunut palauttamaan digiboksin määräaikaisuuden loputtua. En tiedä onko oikein, mut se on ko. puljun toimintatapa.
 

Yhteistyössä