"Nettiartikkeli" Venäjän Suomen miehityksestä ja tulevaisuuden skenaariot

  • Viestiketjun aloittaja voiettä
  • Ensimmäinen viesti
voiettä
Netissä on aikamoinen skenaario Venäjän Suomen miehityksestä ja tulevaisuuden suursodasta lähi-idässä. Mitä ihmettä ja millaisia ajatuksia herättää. Ven

Ihme heppu tuo hörhö hihhuli se työntää nenänsä joka paikkaan. Ei voi kun sanoa mitä ihmettä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venäjä<3;29793114:
Kuka tässä on sodasta puhunut? Ethän sinäkään simohovarina ketään kykenisi ja haluaisi tappaa.
En haluaisi tappaa mutta en haluaisi muidenkaan tappavan toisiaan. Miehityksen yrittäminen johtaisi sotaan, sen näkee pöllömpikin.

Kyky ja halu ovat eri asioita...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venäjä<3;29793107:
Autoverottomat autot, 75 sentin bensalitra, 13% tasavero, ei enää huolta ilmastonmuutoksesta, viherpunikkifemakot joutais huut helvettiin, jne...
Ei tästä ole pitkä matka muuttaa joten miksi et tee niin? Mikä pidättelee täällä?
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
Alkuperäinen kirjoittaja Venäjä<3;29793174:
Mikä ihmeen hinku sulla on tappaa venäläisiä? Haluatko tappaa muitakin maahanmuuttajia? Sinäkö simohovarina kykenisit tappamaan venäläisiä, ilman sotilaskoulutusta?
Suomi ei taida ola äidinkielesi vai miksi et ymmärtänyt äskeistä?

Kerroin juuri että halua minulla ei ole, kyky on taas eri asia. Tappaminen ei ole vaikeaa teknisesti jos halua on nykyisillä aseilla. Veikkaan että taitoni tappamiseen olisivat paremmat kuin sinulla, mutta voin olla väärässä. Onko sinulla millainen sotilaskoulutus?
 
Venäjä<3
Suomi ei taida ola äidinkielesi vai miksi et ymmärtänyt äskeistä?

Kerroin juuri että halua minulla ei ole, kyky on taas eri asia. Tappaminen ei ole vaikeaa teknisesti jos halua on nykyisillä aseilla. Veikkaan että taitoni tappamiseen olisivat paremmat kuin sinulla, mutta voin olla väärässä. Onko sinulla millainen sotilaskoulutus?
Ethän osaa edes käyttää nykyaseita ilman kolulutusta, pelkkä miinanpolkija olet taidoiltasi.

Minun sotilaskoulutus on ns riittävä.

Miksi haluat tappaa venäläisiä maahanmuuttajia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venäjä<3;29793202:
Ethän osaa edes käyttää nykyaseita ilman kolulutusta, pelkkä miinanpolkija olet taidoiltasi.

Minun sotilaskoulutus on ns riittävä.

Miksi haluat tappaa venäläisiä maahanmuuttajia?
En minä halua tappa heitä jos se ei ole selvinnyt sinulle vielä.

Miksi sinä haluat tappaa ihmisiä ja olet vielä opiskellut kyseisiä taitoja?
 
Venäjä<3
En minä halua tappa heitä jos se ei ole selvinnyt sinulle vielä.

Miksi sinä haluat tappaa ihmisiä ja olet vielä opiskellut kyseisiä taitoja?
"Miehityksen yrittäminen johtaisi sotaan." Sinun suusta, eli toivotatko venäläiset maahanmuuttajat tervetulleiksi, vai haluatko tappaa heidät?

Missä kohtaa mä olen sanonut haluavani tappaa ihmisiä? En missään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venäjä<3;29793239:
"Miehityksen yrittäminen johtaisi sotaan." Sinun suusta, eli toivotatko venäläiset maahanmuuttajat tervetulleiksi, vai haluatko tappaa heidät?

Missä kohtaa mä olen sanonut haluavani tappaa ihmisiä? En missään.
Tuo oli tosiseikka liittymättä mitenkään siihen mitä minä teen. Suomalaisten sotilaiden patriosmi on sen verran korkea että he kävisivät sissisotaa pitkään vaikka maa olisi valloitettu. Heidän ideansa on tehdä valloituksesta ja miehityksestä niin kallista ettei kukaan hyötyisi siitä, vaikka se sattuisi enemmän suomalaisiin.

Miksi olet käynyt sotilaskoulutuksen jos et halua tappaa ihmisiä etkä tule käyttämän taitojasi ikinä? Onko tarkoituksesi mennä sivariksi jos sota syttyy vai mitkä ovat suunnitelmasi?

Miehitys ja maahanmuutto ovat kaksi eri asiaa.
 
Venäjä<3
Tuo oli tosiseikka liittymättä mitenkään siihen mitä minä teen. Suomalaisten sotilaiden patriosmi on sen verran korkea että he kävisivät sissisotaa pitkään vaikka maa olisi valloitettu. Heidän ideansa on tehdä valloituksesta ja miehityksestä niin kallista ettei kukaan hyötyisi siitä, vaikka se sattuisi enemmän suomalaisiin.

Miksi olet käynyt sotilaskoulutuksen jos et halua tappaa ihmisiä etkä tule käyttämän taitojasi ikinä? Onko tarkoituksesi mennä sivariksi jos sota syttyy vai mitkä ovat suunnitelmasi?

Miehitys ja maahanmuutto ovat kaksi eri asiaa.
Kerros nyt sitten: aiotko vai etkä aio tappaa venäläisiä maahanmuuttajia?

Silloin kun kävin armeijan Suomi oli puolustamisen arvoinen, enää ei ole: pitäkööt viherpunikit tunkkinsa. Suomen armeijan sodanajan vahvuus on nykyään niin pieni ettei minua ehditä kutsua palvelukseen ennen puolustuksen romahtamista. Eikä nykyisistä suomalaisista ole pitkäaikaiseen sissisotaan.

Miehitys ja maahanmuutto eivät ole lopputulemaltaan kaksi eri asiaa, vaan lopputulos on sama: Suomi ei enää ole Suomi ja suomalaiset eivät enää päätä omista asioistansa vaan sen tekevät muut.
 
viaras
Alkuperäinen kirjoittaja Venäjä<3;29793288:
Kerros nyt sitten: aiotko vai etkä aio tappaa venäläisiä maahanmuuttajia?

Silloin kun kävin armeijan Suomi oli puolustamisen arvoinen, enää ei ole: pitäkööt viherpunikit tunkkinsa. Suomen armeijan sodanajan vahvuus on nykyään niin pieni ettei minua ehditä kutsua palvelukseen ennen puolustuksen romahtamista. Eikä nykyisistä suomalaisista ole pitkäaikaiseen sissisotaan.

Miehitys ja maahanmuutto eivät ole lopputulemaltaan kaksi eri asiaa, vaan lopputulos on sama: Suomi ei enää ole Suomi ja suomalaiset eivät enää päätä omista asioistansa vaan sen tekevät muut.
Vedäs nyt välillä henkeä, ettet tukehdu. :LOL:

Sinä sitten jaksat jankata, oli ketju mikä hyvänsä. Yritätkö saada lisäpisteitä persefinnien katoavaan suosioon?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venäjä<3;29793288:
Kerros nyt sitten: aiotko vai etkä aio tappaa venäläisiä maahanmuuttajia?

Silloin kun kävin armeijan Suomi oli puolustamisen arvoinen, enää ei ole: pitäkööt viherpunikit tunkkinsa. Suomen armeijan sodanajan vahvuus on nykyään niin pieni ettei minua ehditä kutsua palvelukseen ennen puolustuksen romahtamista. Eikä nykyisistä suomalaisista ole pitkäaikaiseen sissisotaan.

Miehitys ja maahanmuutto eivät ole lopputulemaltaan kaksi eri asiaa, vaan lopputulos on sama: Suomi ei enää ole Suomi ja suomalaiset eivät enää päätä omista asioistansa vaan sen tekevät muut.
En aio tappaa. Miehitys ja maahanmuutto ovat eri asioita vaikka lopputulos olisi sama. Keinoilla on väliä.
 
"joo"
Alkuperäinen kirjoittaja Venäjä<3;29793114:
Kuka tässä on sodasta puhunut? Ethän sinäkään simohovarina ketään kykenisi ja haluaisi tappaa.
Toki Venäjän kansalaisina kävisimme sitten Venäjän armeijan ja suomalaiset miehet osallistuisivat venäläisinä sotilaina Venäjän aseellisiin konflikteihin.
 
Venäjä<3
[QUOTE="joo";29793586]Toki Venäjän kansalaisina kävisimme sitten Venäjän armeijan ja suomalaiset miehet osallistuisivat venäläisinä sotilaina Venäjän aseellisiin konflikteihin.[/QUOTE]

Venäjä on jo käytännössä siirtynyt palkka-armeijaan, eli olisi suomalaisten nuorten oma valinta menisivätkö armeijaan vai eivät ja se olisi huomattava helpotus nykyiseen Suomen pakkoarmeijaan.
 
"joo"
Alkuperäinen kirjoittaja Venäjä<3;29793619:
Venäjä on jo käytännössä siirtynyt palkka-armeijaan, eli olisi suomalaisten nuorten oma valinta menisivätkö armeijaan vai eivät ja se olisi huomattava helpotus nykyiseen Suomen pakkoarmeijaan.
Tiedä tuon. Mutta siis osallistuttaisiin toki. Ja jo nyt suomen kansalaiset joilla Venäjän kansalaisuus on velvoite Venäjän armeijaan.
 

Yhteistyössä