Abortti aiheutti lapsettomuuden?

  • Viestiketjun aloittaja "hmmmmm"
  • Ensimmäinen viesti
dddd
[QUOTE="noo";29793024]Mulle tehty 3 aborttia ja normaalisti olen saanut 2 lasta tuskin johtuu lapsettomuus aborteista.[/QUOTE]

No siis on mahdollista, että kohtu vaurioitunut (kiinnittyminen tms. vaikeaa), vaikkakin harvinaista.
Riippuen tietysti siitäkin, miten abortti tehty.
 
Blue
Mulle on tehty useita kaavintoja. Niissä on kuulemma riski että aiheuttavat lapsettomuutta mutta ne eivät olleet kuitenkaan lukuisien keskenmenojen syy.

Eli voi olla syy mutta voi myös olla että ei ole syy. Selvittääksesi asian sinun pitää mennä lääkäriin.
 
6xäiti
Kuudetta odotetaan viimeisillään ja mulle on tehty 4 aborttia kaavinnalla vuosien saatossa ja lisäksi ollut saman verran keskenmenoja että eipä mitään vaikutusta ole hedelmällisyyteen ja kohdun kuntoon ollut.
 
"Jenis"
Alkuperäinen kirjoittaja 6xäiti;29793151:
Kuudetta odotetaan viimeisillään ja mulle on tehty 4 aborttia kaavinnalla vuosien saatossa ja lisäksi ollut saman verran keskenmenoja että eipä mitään vaikutusta ole hedelmällisyyteen ja kohdun kuntoon ollut.
Nyt on kyllä pakko kysyä, että miksi? Miksi ihmeessä 4 aborttia? Kun kuitenkin useita lapsia olette olleet valmiit ottamaan vastaan?

Anteeks nyt, en ole mitenkään aborttivastainen (itsellenikin on tehty yksi), mutta jotenkin nuo luvut näyttää aivan uskomattomilta.
 
täh??
[QUOTE="Jenis";29793200]Nyt on kyllä pakko kysyä, että miksi? Miksi ihmeessä 4 aborttia? Kun kuitenkin useita lapsia olette olleet valmiit ottamaan vastaan?

Anteeks nyt, en ole mitenkään aborttivastainen (itsellenikin on tehty yksi), mutta jotenkin nuo luvut näyttää aivan uskomattomilta.[/QUOTE]
Joo, hurjalta kyllä kuulostaa, että kuusi lasta on ihan jees ja neljä keskenmenoa vielä siihen päälle, mutta sitten neljä on pitänyt abortoida.
Eikö ehkäisy toimi vai eikö ole vain kiinnostanut hoitaa asiaa?
 
"aapee"
[QUOTE="sitä saa mitä tilaa";29793136]Sillon on lapsettomuus menny kerrankin tasan oikeeseen osotteeseen.[/QUOTE]

Periaatteessa ymmärrän tämän ajatustavan.
Mutta abortteihin oli syy (sairaus).
 
-75
Alkuperäinen kirjoittaja täh??;29793213:
Joo, hurjalta kyllä kuulostaa, että kuusi lasta on ihan jees ja neljä keskenmenoa vielä siihen päälle, mutta sitten neljä on pitänyt abortoida.
Eikö ehkäisy toimi vai eikö ole vain kiinnostanut hoitaa asiaa?
Kiinnostais kans kuulla vastaus tähän...
 

Yhteistyössä