kysely: PAHIN vessahätäsi IKINÄ?

  • Viestiketjun aloittaja "nelli"
  • Ensimmäinen viesti
"nelli"
tuli mieleen, kun eilen tämä meidän talo hissi päätti jumiutua ja minulla tietysti pissahätä.. ! vauvalla ei ollut mitään ohgelmaa, nukkui tyytyväisenä mutta tällä mammalla oli kyllä kupla otsassa siinä vaiheessa kun huoltomiehet tulivat !
 
nolo paljastelija
Onhan näitä ollu esim. koulussa tai kursseilla kun juonu kahvia tauoilla eikä sit oo viitsiny kesken tunnin pyytää vessakäyntiä.. kerrankin odottelin kupla ottassa tunnin loppua ja tietenkin joku kerkes ensin vessaan kun se loppu, niin ryntäsin takapihalle mikä oli ensimmäinen syrjäsempi paikka siinä niin eikös opettaja tullu sitten avaan luokkahuoneen verhoja ja näki ikkunasta suoraan mut kyykkimässä housut kintuissa...!!
 
Spencer Hastings
Aloitin paaston ja vatsa reagoi ensimmäiseen päivään mukavasti. Keskellä ruuhkaisaa automarkettia ihan tyhjästä tuli sellainen "nyt paskon housuuni" -olo. En tietenkään voinut jättää ostoksia, koska olin löytänyt niin hyviä tarjouksia ja mm. kalliin kynsilakan eurolla :LOL: Ja jostain syystä päätin ohittaa yleisvessan ja selvitä alle kilometrin matkan kotiin. Korkkarit jalassa.
Matkalta piti soittaa miehelle, että älä missään nimessä mene vessaan tällä välillä ennenku oon kotona :D
 
Ken guru
Baarireissun jälkeen on ollut pahimmat jos ei ole tajunnut käydä vessassa juuri enne kotiin lähtöä. Erään kerran muistan hyvin, kun meinasin kuolla pissahätään oman kotioveni edessä ovea avaessa...
 
"Muua"
Minä olin kerran Nepalissa, ja istuin yöbussissa 15h matkaa. Bussit pysähtyy n.5h välein, ja olimme juuri pysähtyneet illalliselle. Kävin kyllä pissallakin, mutta jostain syystä alkoi pissattaa kauhesti jo puolen tunnin ajon jälkeen. Kärvistelin, kunnes parin tunnin päästä oikein sattui. En voinut pyytää kuskia pysäyttämään, sillä nepalilaisissa busseissa on kuski täysin eristettynä, ikäänkuin seinän takana. Ja apukuski nukkuu siellä ohjaamossa. Muistin sitten, että mulla on terveyssiteitä repussa. Ystäväni levitteli lakanaa edessä, ihan siltä varalta että yhtäkkiä valot syttyy, ja minä sitten terveysside kerrallaan tungin niitä housuihin ja koitin säännöstellä. Viisi niitä muistaakseni meni. Avoimesta ikkunasta viskoin niitä vuoristoon menemään sitämukaa kun tayttyivät. Sinne liitelivät siivekkeineen
 
Ken guru
[QUOTE="Muua";29793403]Minä olin kerran Nepalissa, ja istuin yöbussissa 15h matkaa. Bussit pysähtyy n.5h välein, ja olimme juuri pysähtyneet illalliselle. Kävin kyllä pissallakin, mutta jostain syystä alkoi pissattaa kauhesti jo puolen tunnin ajon jälkeen. Kärvistelin, kunnes parin tunnin päästä oikein sattui. En voinut pyytää kuskia pysäyttämään, sillä nepalilaisissa busseissa on kuski täysin eristettynä, ikäänkuin seinän takana. Ja apukuski nukkuu siellä ohjaamossa. Muistin sitten, että mulla on terveyssiteitä repussa. Ystäväni levitteli lakanaa edessä, ihan siltä varalta että yhtäkkiä valot syttyy, ja minä sitten terveysside kerrallaan tungin niitä housuihin ja koitin säännöstellä. Viisi niitä muistaakseni meni. Avoimesta ikkunasta viskoin niitä vuoristoon menemään sitämukaa kun tayttyivät. Sinne liitelivät siivekkeineen[/QUOTE]

:LOL:

(Ei pahalla).
 
onhan niitä sattunut.. jostain syystä tee/kahvi/siideri/kokis aiheuttaa nykyisin sen, ettei paljon uskalla viittä metriä kauemmaksi vessasta poistua! :O samoin suihku kuntosali-treenin jälkeen ärsyttää jotenkin rakkoani ja olen taatusti kupla ottikossa ennenkuin saan koti-oven auki..!

(ei lienee ihme, että samaistuin aikoinaan siihen putouksen mummeli-sketsihahmoon
"missä on vessa?")

isommista hädistä ehdottomasti hirvein sattui jokin aika sitten, kun olin kotiutunut kahden päivän risteilyltä. olin reissun ajaksi heittänyt terveellisen syömisen romukoppaan, elin lähinnä rapsakoilla vehnäsämpylöillä ja sipseillä. niin ja alkoholilla.
muutaman päivän ummetusta seurasikin sitten vessareissu helvetistä: sellainen kivikova kakkamöykky jämähti aukolle, enkä saanut sitä puserrettua ulos kun koski niin järkyttävästi! tuntui, että koko perse on ihan levällään & repeää kohta.. uloshan se möhkäle oli saatava!
onneksi muu perhe nukkui, sillä minä mm. roikuin lavuaarissa, otin hengitysharjoituksia, olin kontallani lattialla, itkin & kiroilin |O olin varma, että saan perkele aivoverenvuodon hetkellä minä hyvänsä.. !
 
Viimeksi muokattu:
lenkilläpaskathousussa
En oo ennen kertonut tätä kellekkään, mutta jospa nyt jaan sen tässä kanssanne. Olin pari vuotta sitten kesällä päättänyt lähteä oikein super pitkälle lenkille ja jostain kumman syystä yht' äkkiä tuli se tunne, että nyt tulee paskat housuun. Lähellä ei ollut mitään paikkaa mihin voisi mennä, joten pakaroita tiukasti yhteen puristellin koitin kävellä eteen päin. Noin 600 metrin päässä oli isompi kauppa, missä on vessat ja ajattelin, että menen siellä käymään. No kun matkaa oli semmoiset 100 metriä enää niin en vaan enää pystynyt pidättelemään vaan pari lusikallista löysää paskaa turahti housuihin. Voi sitä häpeän ja hajun määrää! Onneksi oli edes mustat housut jalassa. No en sitten enää kehdannut sinne kauppaan paskat housussa mennä vaikka paskatti vieläkin ihan hirveästi. Päätin vaan, että kotia menen nyt mahd. nopeasti vaikka matkaa oli reilu 3 kilsaa. Ikinä en ole niin tuskissani kävellyt ja kyllä hävetti aina kun tuli ihmisiä kohdalle kun haisin niin järkyttävälle. Kotia päästessä olin niin onnellinen! Potkin kenägt vauhdilla jaloistani ja juoksin vessaan ja kyllä muuten pönttö pärisi ja kauan sen jälkeen. Ja sitten ei muuta kuin housujen pesuun. Alkkarit heitin roskiin. :D
 
viieras
Kaksi toistensa ääripäitä olevia tapauksia:

Eka Aasiassa, ihan isossa kaupungissa olin saanut ruokamyrkytyksen tonnikalaleivästä ja ihan hirveä ripulihätä iski varoittamatta ja yllättäen. Tuskanhiki puski joka huokosesta ja puolijuoksua metroaseman vessaan. Hirveä jono, yksi länkkärivessa, loput niitä kyykkyversioita. Ihan sama sinällään siinä vaiheessa mikä riuku siinä olisi ollut. Mummelit jonossa vaan jutteli, vaikka vessa vapautui, mutta hermostuivat kun yritin rynniä niihin. Lopulta en välittänyt, vaan kiilasin vikan tädin- siihen kyykkyvessaan ei kyllä ollut mun jälkeen kellään menemistä...

Toinen taas tuosta pahasta ummetuksesta. Olin ollut vasta vähän aikaa mieheni kanssa, kun vietimme kesälomaa miehen kesäpaikassa, jossa oli myös muuta sukua. Isompi hätäni tuppaa olemaan vieraskorea, joten meni ainakin 4-5 päivää ilman isompaa tarvetta. Sitten yöllä iski saatanallinen mahakipu, makasin vessanlattialla, oksetti ja ihan oikeasti mietin, että kuolen just tähän nyt. Pinnistelin verisuonet pullistuen kun ajattelin että pakko se tukos on liikkeelle saada, välillä meinasi laatta lentää ja tärisin kuin horkassa- kunnes lopulta taivaallinen helpotus. Ja sitä sitten riittikin...
 
kakin kotona
Joo, sen takia en mieluusti lähde pidempään reissuunkaan, takuuvarma muutaman päivän ummetus, ja sitten aivan järkyttävä perseen repivä jööti jota ei meinaa saada sitte mitenkään puserrettua ulos.. siihen tarvii sitten jotain kahvia ja kaljaa että lähtee.
 
"Sirkkeli"
Muutaman kerran olen bussissa saanut niin karmean kusihädän jo alkumatkasta(vaikka käynyt 5 krt vessaa ennen lähtöä), että puolessa välissä matkaa tuntuu jo siltä, että kuset on housussa aivan just. Ja etten ainakaan pysty penkistä nousemaan.
Viimeksi mulla oli tällaisen takia alapää kipeä monta päivää, ja virtsisoireita.

On myös tullut jumalattomia ripulipaskahätäkohtauksia kaupoissa, että on melkein taju mennyt siitä pidättämisestä ja huonosta olosta. Housuun asti ei kuitenkaan ole tullut.

Joskus olen lenkillä joutunut menemään pissalle pusikkoon, ei ole ollut vaihtoehtoa. Ja menen vain äärimmäisessä hädässä.
 
Kun aloitin karppaamaan... Iski systeemiin sellainen jumi, että pelkäsin että joko kuolen tai sitten joudun sairaalaan nolossa tilassa. Onneksi kumpikaan ei toteutunut.

Kun meidän ensimmäinen bokseri oli kateissa 2 viikkoa, olin niin "sokissa" tai jotain että laukkasin pitkin metsiä sitä etsimässä kirjaimellisesti kusisin paikoin.
 
heh,...
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29793558:
Kun meidän ensimmäinen bokseri oli kateissa 2 viikkoa, olin niin "sokissa" tai jotain että laukkasin pitkin metsiä sitä etsimässä kirjaimellisesti kusisin paikoin.
Käsitin ensin että bokserit (kalsarit) oli kateissa... :D
 
lenkilläpaskathousussa
Tätä en oo jotenkaan koskaan ymmärtäny.. miks heittää hyvät housut roskiin jos niihin menee vähän paskaa? Ei jakseta pestä vai?
Justhan mä sanoin, että aloin sitten housujen pesuun, että ei kai se siitä jaksamisesta nyt kiinni ollut. Ne oli vaan sen verran vaaleat alushousut, että tuskin olis paskaläikkä lähtenyt niistä. Ja sinusta en tiedä, mutta minä en ainakaan käytä vaatteita joissa on pinttynyttä likaa.. huoh..
 
haaskaamaton
Alkuperäinen kirjoittaja lenkilläpaskathousussa;29793678:
Justhan mä sanoin, että aloin sitten housujen pesuun, että ei kai se siitä jaksamisesta nyt kiinni ollut. Ne oli vaan sen verran vaaleat alushousut, että tuskin olis paskaläikkä lähtenyt niistä. Ja sinusta en tiedä, mutta minä en ainakaan käytä vaatteita joissa on pinttynyttä likaa.. huoh..
Ei paska mihkään pinty jos heti pesee. Eikä ehkä sittenkään, sillee kun esim. veri. Ja kunnon aineilla lähtee sekin. Mitäs niistä läikistä sitten, onko monetkin kattomassa sun alushousuihis?
 
-
Onhan noita... 1,5 h bussimatka hirveessä krapulapaskahädässä. Takanani istui muksu joka lauloi koko matkan heleällä äänellä pieniä sammakoita.

Reissussa on aina taistelua vatsan kanssa kun menee aivan ummelle. Ulostuslääkkeetkään ei täysin auta. Joskus toivon että tulis kerrankin turistiripuli ton ummetuksen sijaan :D Ja kotiin päästyä sit otsasuoni katkeaa päästä kun tulppa aukeaa..
 
lenkilläpaskathousussa
Ei paska mihkään pinty jos heti pesee. Eikä ehkä sittenkään, sillee kun esim. veri. Ja kunnon aineilla lähtee sekin. Mitäs niistä läikistä sitten, onko monetkin kattomassa sun alushousuihis?
No sinähän se nyt oot oikea paskan asiantuntija. Voi anna anteeksi, että heisin paskaiset alushousuni roskiin enkä jynssännyt niitä puhtaiksi. Yhyy yhyy. Olen huono ihminen... Ja kyllä tuo mies ne mun alushousut näkee päivittäin, että enpä viitsis paskasissa alkkareissa hänen eessä heilua niin kuin en haluais, että hänkään pitäis paskasia kalsareita.
 
Spencer Hastings
Alkuperäinen kirjoittaja törkeetä on;29793708:
No kuinkahan nopeesti kaatopaikat täyttys jos kaikki heittäs kalsarit aina meneen kertakäytön jälkeen? Ja sitten valitetaan tällä elämäntyylillä kun rahat on vähissä eikä riitä... huoh, miksköhän.
Mä mietn taas sitä, et kumpi sitten on "ekologisempaa", pyörittää niitä paskasia pikkareita yksnään koneessa 95 asteessa, vai heittää pois ja jatkaa elämää muiden pikkareiden kanssa? No toki sivussahan ne menisi jos taloudessa on vaikka kestovaippapyykkiä.. vai? Eikä niiden yhtien alkkareiden tilalle luultavasti tarvi ostaa edes uusia, ja kuitenkin tuollainen kakkavahinko sattuu normaalisti aika todella harvoin, jos koskaan aikuiselle.
 
lenkilläpaskathousussa
Alkuperäinen kirjoittaja törkeetä on;29793708:
No kuinkahan nopeesti kaatopaikat täyttys jos kaikki heittäs kalsarit aina meneen kertakäytön jälkeen? Ja sitten valitetaan tällä elämäntyylillä kun rahat on vähissä eikä riitä... huoh, miksköhän.
Hahaha :D Kalsareistako ne kaatopaikat nyt täyttyy? Voi jessus. Kuka tässä ees puhui kertakäytöstä?? Ja aika huonosti menee jos talous kaatuu johonkin kalsareihin.
 
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja törkeetä on;29793708:
No kuinkahan nopeesti kaatopaikat täyttys jos kaikki heittäs kalsarit aina meneen kertakäytön jälkeen? Ja sitten valitetaan tällä elämäntyylillä kun rahat on vähissä eikä riitä... huoh, miksköhän.
Voi luoja :D. Teet kyllä elämästäsi hankalaa..
 
asiantuntija? :D
Alkuperäinen kirjoittaja lenkilläpaskathousussa;29793715:
Ja kyllä tuo mies ne mun alushousut näkee päivittäin, että enpä viitsis paskasissa alkkareissa hänen eessä heilua niin kuin en haluais, että hänkään pitäis paskasia kalsareita.
Eihän ne paskaset enää pesun jälkeen ois. Ja eipä oo kovinkaan avoin suhde jos ei toisen edessä kehtaa paskasissa tai muuten virttyneemmissä kalsareissa esiintyä..
 

Yhteistyössä