Stanan Saunalahti, joudun kerran viikossa nuorten kundien kanssa väittelemään nettiasioistani.

  • Viestiketjun aloittaja saamari
  • Ensimmäinen viesti
saamari
Tyrkyttää mulle kiinteätä nettiliittymää, mikä maksaa melkein 30e/kk. Mulla on monta vuotta ollut nettitikku, nyt sen hinta on 12,90 e.

Eikö ne v*ttu voi merkata sinne tietoihin, että tälle soitettu, tämä ei vaihda.

Maksan Saunalahdelle kuukaudessa nyt jo eri asioista jopa 65 e/kk, helvetin vähistä rahoista, mutta ei nuo stanan tollot kuuntele. Hyvä etteivät haukkumaan rupea, kun kieltäytyy. Tai no tavallaan kyllä haukkuuvat tyhmäksi, koska sanovat että; tämä on sellainen tajous, josta on todella tyhmää kieltäytyä.

Nettitikku ei ole kuulema tarkoitettu koko ajan käytettäväksi himassa, vaan pitää olla kiinteä netti.... Haistaa v.... Saunalahti, vaihan jo noiden puheluiden takia koko stanan firman. Niiin, heräsin päikkäreiltä tohon puheluun...
 
saamari
No myö pärjätään tällä nettitikulla kyllä. Kun laskut on maksettu, niin kaikki muu on turhaa netin ääressä istuskelua. Sitä harrastetaan ihan liikaa. Ja meillä on netit myös puhelimissa, ja puhelimen netillä voi olla tabletissa netillä, jos tikku tökkii.
 
"hmm"
miksi tikkua ei kuuluisi pitää koko ajan kotikäytössä, jos asuu alueella jossa se on luotettava? :D minulla on dna:n reititin, joka on oikein tarkoitettu siihen että samalla mokkulalla saa netin kotona yhtä aikaa langattomasti läppäreihin, pöytäkoneeseen ja muihin laitteisiin.
 
saamari
Kai olet sanonut heille, että sinulle on turha soitella?
Olen sanonut, mutta sitten alkaa se stanan väittely. Joka v*tun asiasta. Yks soitti ekan kerran kolme viikkoa sitten, ja kun ei saanut taivuteltua, niin soitti seuraavalla viikolla uudestaan. Sanoin että vaihdan koko operaattorin. No, näiden kahden viikon jälkeen uus tyyppi, joka rupeaa väittelemään asiasta kuin asiasta, vaikka sanoin, etten tilaa enkä vaihda mitään. Sanoin monta kertaa, selvällä suomenkielellä.

Se oli niin hauska vielä, että kun sanoi Saunalahdesta päivää, niin sanoin heti Päivää, en tilaa kyllä oikeasti nyt mitään. Pokkana jätkä, että ei ,ei tämä ole mikään tilausjuttu. Mutten vaan sieltä olis tullut tavaraa helvetin kalliilla... Mä en osaa olla tyly, mutta tänään katkaisin puhelun, ja laitoin koko luurin kiinni. Ennen kuin sain luurin suljettua(stanan kosketusnäyttö, mun kylmien sormien kosketus ei aina toimi), niin jätkä ehti soittaa jo siinä katkasuisun ja puhelimen sammutuksen välissä. En tietenkään vastannut :D
 
saamari
[QUOTE="hmm";29793604]miksi tikkua ei kuuluisi pitää koko ajan kotikäytössä, jos asuu alueella jossa se on luotettava? :D minulla on dna:n reititin, joka on oikein tarkoitettu siihen että samalla mokkulalla saa netin kotona yhtä aikaa langattomasti läppäreihin, pöytäkoneeseen ja muihin laitteisiin.[/QUOTE]

No tämähän se niin outoa onkin, että kotona ei pitäis olla käytössä kun on niin huono ja hidas, mutta sitten se on tarkoitettu johonkin stanan korpimökille otettavaksi mukaan, että pääset varmasti nettiin joka paikasssa.

Mutta katsos, kun ihmiset pääsee nyt ilmeisesti aivan liian halvalla nettiin, niin sen takia se nettitikku ei ole kotikäyttöön enää sopiva. Kotona mulla on kyllä aikaa odotella muutama sekunti pidempään, että sivu avautuu.

Ei olla peli-ihmisiä, että josko sellaiseen sitten tarvitsee nopeamman ja varmemman yhteyden. Mutta ihan riittävä tuo meille on, paitsi Saunalahden mielestä.
 
Minni-hiiri harmaana
[QUOTE="mie";29794073]Laita puhelinmyyjille esto. Loppuu soittelut. Näin minulla :)[/QUOTE]

Minä jouduin tietokoneasioissa "jutustelemaan" pari kertaa DNA Omagurun kanssa. Se vasta tuli kalliiksi, eikä apuja löytynyt sittenkään. Lopulta kauan pähkäiltyäni sain ratkaistua ongelman ihan ite.
 
ex-puhelinmyyjä
Valitettavasti ne soittajat eivät voi tietää että sinulle on soitettu monta kertaa. Se kökkö järjestelmä vain antaa niitä numeroita mihin soitetaan. Itse ei voi vaikuttaa. Ja ohjeistusten mukaan ensimmäiseen eikä toiseenkaan asiakkaan "vastaväitteeseen" ei saa lopettaa. Voit siis ihan hyvin kuunnella tarjouksen ja jos ei kiinnosta niin sanot vain ei kiitos ja näkemiin ja laitat luurin kiinni.
 
"Myy"
Tuo on aika naurettavaa, että mokkula ei olisi kotikäyttöön tarkoitettu. Mikäs se 3G ja 4G yhteys sitten on, kuin ihan samassa verkossa toimiva?!? Meillä on kotona langaton nettiyhteys 4G ja se on aivan sama tulisiko se mokkulan kautta vai sen reitittimen joka on pöydällä. Yhtä paskasti toimi...
 
waldemad
Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;29793555:
Itse en vastaa puhelinmyyjille, mutta onhan kiinteä netti yleensä nopeampi ja vakaampi, joskaan kaikki eivät sitä tarvitse. Kiljuisin riemusta jos tännekin saisi..
Kerro ihmeessä, miten pystyt olemaan vastaamatta juuri puhelinmyyjille, niin sinusta tulee rikas.
 
saamari
Alkuperäinen kirjoittaja ex-puhelinmyyjä;29794273:
Valitettavasti ne soittajat eivät voi tietää että sinulle on soitettu monta kertaa. Se kökkö järjestelmä vain antaa niitä numeroita mihin soitetaan. Itse ei voi vaikuttaa. Ja ohjeistusten mukaan ensimmäiseen eikä toiseenkaan asiakkaan "vastaväitteeseen" ei saa lopettaa. Voit siis ihan hyvin kuunnella tarjouksen ja jos ei kiinnosta niin sanot vain ei kiitos ja näkemiin ja laitat luurin kiinni.
No kuule kerroin ihan alussa, ensimmäisessä virkkeessä jo, että tätä miulle just tarjottiin enkä ota. Mutta jumalauta kun ne rupeaa väittelemään ja jakelemaan "faktaa", niin nykyisin ei ole muuta keinoa kuin painaa punaista luuria. Mikä taas on minusta törkeää käytöstä, ja pistää sytämmestä, mutta mitä muutakaan voin.
 

Yhteistyössä