mitä talvivauvalle vaunuihin päälle ?

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Jos ostatte äitiyspakkauksen, niin sieltä tulee makuupussi, toppahaalari ja varmaan myös villahaalari. Niillä pärjää kovemmillakin pakkasilla. (ja aina voi täydentää pikkuvilteillä, jos ei noi riitä) Sit jos et ota pakkausta, niin kannattaa ostaa ite vastaavat, mutta kyllä, makuupussi on tarpeen hyvin todennäköisesti.
 
"Jenis"
Mulla oli vaunuissa pehmeä koppa, sen sisällä äitiyspakkauksen makuupussi, ja vauvalla sisävaatteet + villavaatteet + toppapuku. Tarvittaessa vielä viltti, oli turkasen kylmä talvi tuo mutta esikoisen takia tuli ulkoiltua kuitenkin päivittäin.
 
"Jenis"
[QUOTE="...";29793669]Mutta eipä sulla nyt vielä mikään kiire oo noitten hankintojen kanssa :D[/QUOTE]

Kyllä maar mulla oli esikoiselle sänkykin pedattuna 6kk ennen laskettua aikaa :D

Ja sitte se ei tietenkään nukkunut siinä yhtään yötä ennenkuin joskus vuoden ikäisenä...
 
Ken guru
[QUOTE="Jenis";29793672]Kyllä maar mulla oli esikoiselle sänkykin pedattuna 6kk ennen laskettua aikaa :D

Ja sitte se ei tietenkään nukkunut siinä yhtään yötä ennenkuin joskus vuoden ikäisenä...[/QUOTE]

Meillä tuolle nyt 1,5v:lle oli myös. Eikä ole tähän päivään menenssä nukkunut pinnasängyssä kuin yhdet päikkärit :D.

Meillä oli viime talvena vauvalla vielä sellainen lampaantalja vaunujen kopan pohjalla. Kovemmilla pakkasilla se oli hyvä. Eipä beibi palellut.
 
dada harmaana
Mun esikoinen syntyi syksyllä, talvi meni villapuvussa+toppapuvussa+pehmeässä kopassa ja sen jälkeen LodgerBunkerissa (tosi paksu makuupussi..)..kakkonen synryi heinäkuussa ja hän on ollut vilukissa alusta asti, hänellä oli talvella makuupussi kopan sisällä :) seuraavan la on 1.12 ja ideana olisi joku tosi laadukas toppapuku( hälle ostaa kopan ja Lodgerin lisukkeeksi kun etukäteenpä ei tiedä kuinka kylmä talvi tulee ja silloin 5v ja 1,5v kanssa paljon taas samoillaan pitkin hankia :)
 
"Jenis"
Meillä tuolle nyt 1,5v:lle oli myös. Eikä ole tähän päivään menenssä nukkunut pinnasängyssä kuin yhdet päikkärit :D.

Meillä oli viime talvena vauvalla vielä sellainen lampaantalja vaunujen kopan pohjalla. Kovemmilla pakkasilla se oli hyvä. Eipä beibi palellut.
No mutta onpahan peti valmiina sitte joku päivä ku sitä tarvitaan :D

Tosiaan, lampaantalja on hyvä. Se unohtui mun listasta.
 
ap.
https://www.lastentarvike.fi/verkkokauppa/catalog/updateItems/(isQuery=yes&layout=11_60_54_5_1&uiarea=1&ctype=areaDetails&next=seeItem&carea=%24ROOT&citem=00000000020000004257)/.do?next=seeItem&itemkey=00000000020000005549#

oisko tommonen kiva ? :)
 
ap.
https://www.lastentarvike.fi/verkkokauppa/catalog/updateItems/(isQuery=yes&layout=11_60_54_5_1&uiarea=1&ctype=areaDetails&next=seeItem&carea=%24ROOT&citem=00000000020000004257)/.do?next=seeItem&itemkey=00000000020000005549#
 
mulla
Meillä oli hirmu kätevä tuo Eishbärin (vai miten nyt kirjoitetaan) kaukalopussi. Tosi lämmin, vauva oli usein ihan hikinen ennenkuin opin miten siihen pitää pukea eri tavalla kun äitiyspakkauksen makuupussiin. Meni siis kaukalossa, vaunuissa ja nyt rattaissa.
 
"Wieras"
Vaippa, body, sukkahousut, sukat, tumput, villahousut, villapaita, toppapuku, kypärämyssy, toppahattu, toppahanskat, villasukat/toppatöppöset, toppapuku, makuupussi, viltti.
 

Yhteistyössä