Muita, jotka haluaa viettää pääsiäisen ajan ihan yksin?

Mä olen paljolti yksin kun mies on keikkamatkalla pe-ma ja lapsonen on treenileirillä. Isommat lapset varmaan käy syömässä, mutta melkein olen yksin ja nautin joka hetkestä. Käyn salilla, lenkkeilen, olen takapihalla aurinkotuolissa jos kerran niin lämmintä luvataan ja luen kirjoja jotka on jääneet lukematta.
 
Spencer Hastings
Yritin ajaa tuota miestä kavereiden luo toiseen kaupunkiin, mutta ei se lähde. Enkä mä halua lähteä nyt, oon jotenkin todella väsynyt ihmisistä.. eli en ole yksin vaikka haluaisin.

Pyöräkin varastettiin, niin en pääse pitkälle pyöräretkelle, enkä lenkille viiti lähtee ku lonkkaa jomottaa.
Vali valivalivalivali :D

Kyllä tää tästä iloksi vielä muuttuu.
 
iu
VOI KUN SAIS JOSKUS OLLA YKSIN!

Mä oikeesti kaipaisin omaa tilaa, ja mitä enemmän ikää tulee, sitä kiihkeämmin. Ja mitä vanhemmaksi tuo mies tulee, sitä enemmän se on kiinni mussa. :( Kohta ei taida olla tilaa hengittää kuin nuo koirien lenkitykset ja kesäisin pihatyöt...
 
Mulla on vaan tilanne, että autan (ja papan kanssa autetaan) lasten perheitä niin paljon kuin pystytään. Joskus menee överiksi...

Pappa lähtee tiistaina ajamaan 200km syystä, että katsotaan onko tytön koira raskaana - ultrataan siis se elukka.
 
Minni-hiiri harmaana
Mulla on vaan tilanne, että autan (ja papan kanssa autetaan) lasten perheitä niin paljon kuin pystytään. Joskus menee överiksi...

Pappa lähtee tiistaina ajamaan 200km syystä, että katsotaan onko tytön koira raskaana - ultrataan siis se elukka.
Lainaan itseäni: Matkaa sinne kenneliin onkin 400km ja jos se koira odottaa pentuja niin se jääkin sinne.
 

Yhteistyössä