Nähty Lidilin paistopisteellä

Mummot siinä hääräs ja yksikään heistä ei käyttäny niitä pihtejä vaan lääppi niitä tuotteita ihan surutta sormin. Mies kovaan ääneen sano, että käyttäkää niitä pihtejä kerta siinä sellaset on. Vastaus oli vaan "kyl mä yleensä käytän". Asennevamma ei kato ikää.
 
"tiina tiikeri"
Just tuon takia en IKINÄ osta paistopisteestä mitään ( ihan sama kaupasta riippumatta).
Lounasukot ottaa sieltä rasvasin/öljysin/kusisin sormin, lapset lääppii, jne. YÖK!
Moneen kertaan nähty...
Voin ostaa jos nään et just tulee tuoreet tiskiin.
 
Ninpä
Itse taas näin kerran kaupassa kun joku vanhempi, vähintään 80-vuotias mies kulki irtokarkkihyllyn ohi ja nappasi sieltä täysin häpeilemättä kourallisen karkkia taskuunsa....
 
"åpoi"
Mua ellottaa ne irtokarkkilaarit. Ihmis ottaa sieltä ja yskii että pärskii . Vaikka kääntävät pään, pärskii sit viereiseen.
Kerran kahtelin kun yks poika noukki karkkeja ja nenä että kuola valui laariin kun tuusasi itelle pussii niit. Ikää niin 14-17v.
sen jälkeen en ole voinut ostaa minkaanlaisia irtokarkkeja.
 
iu
[QUOTE="åpoi";29795209]Mua ellottaa ne irtokarkkilaarit. Ihmis ottaa sieltä ja yskii että pärskii . Vaikka kääntävät pään, pärskii sit viereiseen.
Kerran kahtelin kun yks poika noukki karkkeja ja nenä että kuola valui laariin kun tuusasi itelle pussii niit. Ikää niin 14-17v.
sen jälkeen en ole voinut ostaa minkaanlaisia irtokarkkeja.[/QUOTE]

En koskaan syö karkkeja, varsinkaan irtokarkkeja. Ja nyt vihdoinkin löysin tälle omituisuudelleni syynkin! :D
 
Spencer Hastings
Mä en ota enää mistään muualta valmisruokaa/paistoksia, kuin sellaisilta tuoretiskeiltä jotka on lasin takana ja siellä on joku annostelemassa. Voihan niitäkin olla kaltoinkohdeltu, mutta varmaan harvemmin ja ainakin harvempi eri henkilö.

Mun miehellä oli joskus tapana otta paistopisteeltä pulla käsin, ku "en mä niihin muihin koske". Joo ehket, mutta se näyttää kauheelta ulkopuolisille :(
 
Vanhempia ihmisiä täytyy kunnioittaa, Heille ei mennä huutelemaan :stick:

Mummot siinä hääräs ja yksikään heistä ei käyttäny niitä pihtejä vaan lääppi niitä tuotteita ihan surutta sormin. Mies kovaan ääneen sano, että käyttäkää niitä pihtejä kerta siinä sellaset on. Vastaus oli vaan "kyl mä yleensä käytän". Asennevamma ei kato ikää.
 
sdfgghjm
Mä otan joskus pullan käsin, kun ne pihdit on ihan jossain kuorrutteessa. Syy: mulla on paha laktoosi-intoleranssi, enkä halua mitään maitokuorrutteen jäämiä siihen omaan pullaani. Mutta en todellakaan koske silloin niihin muihin.

Pestäänkö niitä pihtejä muuten miten usein?
 
Oikeesti...:/
Oikeesti ihmiset! Joku kosketti sitä leipää, karkkia..yms! Käykää avartamassa maailmaa ja matkustelkaa! Voi tuntua ihan helvetin pieneltä asialta mummo koskettamassa Lidlin sämpylää. Missä maailmassa te elätte??!! Hävettää nämä kirjoitukset mitä laitatte..:/
 
Oikeesti ihmiset! Joku kosketti sitä leipää, karkkia..yms! Käykää avartamassa maailmaa ja matkustelkaa! Voi tuntua ihan helvetin pieneltä asialta mummo koskettamassa Lidlin sämpylää. Missä maailmassa te elätte??!! Hävettää nämä kirjoitukset mitä laitatte..:/
Niin eli täälläkin pitää kärsiä ripulista ja huonosta hygieniasta koska muuallakin näin on? Jos tautien leviämisen voi välttää niin miksi niin ei saisi tehdä? Jos mä en halua syödä tuotetta mitä likasillä käsillä on lääpitty ja tätä tuotetta ei voi pestä eikä kuumentaa niin miksi näin ei saisi olla?
 
  • Tykkää
Reactions: Alli Huuppa
"Mie"
Minäkään en ymmärrä miksi jotkut alkaa vertailemaan huonon hygienian omaavien maihin. Siellä niitä tautejakin on enemmän. Mehän ollaan Pohjoismaissa edelläkävijöitä juurikin hygieniassa ja monessa muussakin asiassa.
Meillä on myös hyvä koulusysteemi, pitäisikö sitäkin huonontaa kun jossain Intiassa suuri osa lapsista ei käy koulua lainkaan?

Kannattaa ihan miettiä että mitä hyvää siinä hyvässä hygieniassa on noin laajemminkin, ei pelkästään irtoherkkujen käsittelyssä. Liittyy nimittäin tuohon terveyden- ja sairaanhoitoonkin mikä sekin on huippuluokkaa Suomessa.
 
kaupan täti
näin kaupan tätinä voin kertoa teille muutamia totuuksia:

suolakurkkuja otetaan paljain käsin

paistopisteen tuotteita otetaan paljain käsin. jos myyjä huomauttaa pihtien käytöstä, sanotaan et mie otan vaan itelleni. kuitenkin jokaiseen kosketaan, käännetään kun katsotaan toista puolta ja vielä takin hihalla vedetään etummaisten päältä kun pitää saada takaa ne tuoreemmaat.

kun pihdit pudotetaan lattialle ne kylmän viileesti vaan nostetaan takaisin paikoilleen.

irtokarkkeja syödään ja kokeillaan käsin


JA AUTA ARMIAS KUN KAUPAN HENKILÖKUNTA NÄKEE JA SANOO ASIASTA!!!!!!! PERKELE MINKÄLAISTA PALVELUA!!!!!!!!!
 
kaupan täti
Mä otan joskus pullan käsin, kun ne pihdit on ihan jossain kuorrutteessa. Syy: mulla on paha laktoosi-intoleranssi, enkä halua mitään maitokuorrutteen jäämiä siihen omaan pullaani. Mutta en todellakaan koske silloin niihin muihin.

Pestäänkö niitä pihtejä muuten miten usein?


voi ottaa vaikka pussia apuna käyttäen jos ei halua pihtiä käyttää.


joka ilta vähintään pestään ja jos nähdään/kuullaan kesken päivän likaisia/lattialle pudonneita niin AINA vaihdetaan puhtaisiin.
 
bakteerikammoinen
MItä ne mummot siis tarkalleen ottaen teki? Koskettivat kaikkia tuotteita aikansa kuluksi ja lähtivät siitä sitten pois ottamatta itselleen mitään?

Tarkkaan ottaen ne pihdit ovat paskaiset. Niihin en todellakaan koske, sillä ihmiset nuoleskelevat sormiaan ja työntävät sormia myös neniinsä/persauksiinsatai (lapsensa persauksiin) ja monenlaista muutakin- myös kaupassa. Joten nostelen siististi omin pikku kätösin valitsemani pullat tai leivät koskettelematta muita tuotteita.
 
"..."
Näin kerran kirppiksellä kun yks ämmä pyyhki silmälasinsa jonkun pöydän vaatteisiin.
Ihmettelin myös kun näin erään äidin tyhjentävän lasten vesipullot leikkipuiston uima-altaaseen..
 

Yhteistyössä