G: Voiko työpaikallasi hassutella ja pitää hauskaa ilman moitteita?

  • Viestiketjun aloittaja halipupu harmaana
  • Ensimmäinen viesti
halipupu harmaana
Jos voi, niin kerro mikä tai minkälainen työpaikka?

Omassa työpakassani hassuttelu on jopa suotavaa, olen paljon parattu lto ja pidän työstäni lasten parissa.
 
Spencer Hastings
Voi ja ei me muuta tehdäkään ku spedeillä jokaisessa sopivassa välissä, jos tehdään yhdessä töitä. Useammin kuitenkin ollaan itseksemme niin tulee tehtyä naama sitruunalla tiukkaa työtä.
Kiinteistöfirmassa.
 
patalaiska iita
Voi ja sitä paremmin menee, mitä enemmän jaksaa hassutella (kunhan samalla hoitaa hommansa).

Rakastan työtäni! Olen niin omassa hommassani kun voi!
Hyi helkkari mikä homma, kylmiä väreitä! Patalaiskat opiskelijat, itseään täynnä olevat proffat, paska liksa. Mikä ihme tuollaiseen duuniin oikein vetää? Sekö että pääsee arvioimaan opiskelijoita päästä varpaisiin ja rankaisemaan lusmuja huonoilla arvosanoilla? Vai sekö, että pääsee jatkuvasti esiintymään suurelle joukolle?

Lyötkö karttakepillä sormille, jos luennollasi nukahtaa? :p
 
"Lillie"
Kyllä meilläkin vitsaillaan ja heitetään huulta, mikäli henkilöstöpäällikkö ei ole kuuloetäisyydellä. Jos on, yritetään olla "vakavasti otettavia" työntekijöitä ja jos henkilöstöpäällikkö sattuu esim. samaan kahvipöytään, ei auta kuin kuunnella valitusta siitä kuinka kiire hällä on ja kuinka me muut päästään paljon helpommalla, ja sen lisäksi ei edes tajuta mitään. Onneksi on henkilöstöpäällikkö; muuten meiltä muilta saattaisi vaikka joskus loppua vitsit kesken :D
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Yliopisto-opettaja
Patalaiska-Iita: Vaikka itse olisit, niin ei se tarkoita, että kaikki muut ovat patalaiskoja. Yliopistossa opettamisessa parasta on se, että saa työskennellä niin monien tosi motivoituneiden nuorten kanssa. Ei tarvitse keskittyä mihinkään kasvatusjuttuihin (vaikka yliopistolaki sanookin mitä sanoo...), vaan voi ihan puhtaasti opettaa sitä asiaa niille, jotka ovat siitä kiinnostuneita. Mikään ei oo niin hienoa kuin mahdollistaa se, että ihmiset saa oppimisen elämyksiä ja ylittää itsensä.

Palkka on huonompi kuin mun alalla "oikeissa töissä" olisi, mutta yliopiston vapaa ilmapiiri ja lupa järjestellä omat tekemiset ja menemiset kuten itse haluaa, on mulle arvokkaampaa kuin se raha, minkä menetän.

Arviointi on välttämätön paha, mutta kai jokaisessa työssä on joku asia, mistä ei pidä. Olen kehittänyt laitokseni tenttikäytäntöjä siihen suuntaan, että sitä hommaa olisi vähemmän tehtävänä. :)

Mulla ei ole karttakeppiä, eikä mua kiinnosta ne opiskelijat, jotka surffaa luennoilla (ei sielä oikeasti kukaan nuku), vaan ne, jotka esittääielenkiintoisia kysymyksiä. Voisin keskustella opettamastani alasta kiinnostuneiden opiskelijoiden kanssa loputtomasti.
 
"jinny"
Voi ja saa. Kunhan hoitaa työnsä ja noudattaa työturvallisuus sääntöjä. Metalli-alan yritys, eli hallillinen äijiä ja muutama hassu naikkonen. Paras työpaikki ikinä <3
 

Yhteistyössä