G: kuinka hyväksi äidiksi arvioisit itsesi?

  • Viestiketjun aloittaja vieraas
  • Ensimmäinen viesti
Pin
Okei vastataan nyt kunnolla.
Eli olen kyllä tyytyväinen, mennyt vuosi ei ollut ehkä äitiyteni kulta-aikaa väsymyksen vuoksi, mutta jos ottaa tilanteemme huomioon silloin, suoriuduin mielestäni aika hyvin siitäkin. Nyt kun väsymys ei ole enää pahimmillaan, olen tosi tyytyväinen siihen minkälainen vanhempi olen lapsillemme. Kaikki perusasiat kunnossa ja enemmänkin.
 
uhkauksia uhkauksia
Okei vastataan nyt kunnolla.
Eli olen kyllä tyytyväinen, mennyt vuosi ei ollut ehkä äitiyteni kulta-aikaa väsymyksen vuoksi, mutta jos ottaa tilanteemme huomioon silloin, suoriuduin mielestäni aika hyvin siitäkin. Nyt kun väsymys ei ole enää pahimmillaan, olen tosi tyytyväinen siihen minkälainen vanhempi olen lapsillemme. Kaikki perusasiat kunnossa ja enemmänkin.
Luuletko että olisit ollut parempi äiti jos et olisi ollut niin väsynyt?
 
....
Laiska. Eilen lapseni olisi halunnut päiväkodin jälkeen pyöräilemään, mutta olin niin väsynyt, etten jaksanut lähteä. Sitten se alkoi vaatia pipareiden leipomista. Pyöräytin pikaiset kauralastut uunissa ja sitten oli tyytyväinen. Sokerinen, rasvainen iltapala siis. Ei liikuntaa.
 
Mä olen ilmeisesti ihan hyvä äiti, kun olen onnistunut kasvattamaan kolme upeaa lasta aikuisiksi ilman mitään hirvittäviä teinidraamoja. Lapset käy usein kotona tai pyytää mua mukaan shoppailemaan tai syömään kaupungille, joten vieläkin haluavat viettää aikaa vanhan äidin kanssa. Ei voinut mennä ihan metsään tää äitiys
 
  • Tykkää
Reactions: Tallu -
Mä olen ilmeisesti ihan hyvä äiti, kun olen onnistunut kasvattamaan kolme upeaa lasta aikuisiksi ilman mitään hirvittäviä teinidraamoja. Lapset käy usein kotona tai pyytää mua mukaan shoppailemaan tai syömään kaupungille, joten vieläkin haluavat viettää aikaa vanhan äidin kanssa. Ei voinut mennä ihan metsään tää äitiys
Meillä ovat vielä teini-iässä, mutta ihan mukavasti on mennyt, ei ole ollut kovia draamoja ja ihan yhteiskuntakelpoisia noista näyttäisi olevan tulossa. Itsekin voin siis olla tyytyväinen meihin vanhempina ja kasvattajina. Itselleni voisin antaa arvosanan 9, koska aina voi yrittää olla parempi äiti.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch

Yhteistyössä