Ketä paikalla?

Sukupuolesi?

  • Nainen

    Ääniä: 10 83,3%
  • Mies

    Ääniä: 3 25,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    12
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29796224:
Ainahan täälä nykyisin tuntuu olevan hiljaista, vähemmän pään aukojia aamusta liikkeellä, toisinaan ei ketään : /
Onko lammasta?
On lammasta. Viulu on marinadissa pakkasessa ja se syödään maanantaina. Mutta tälle päivälle on sekä karitsan jauhelihaa että karitsan etuselkää. Vähän tekisi mieli jotain marokkolaisittain maustettua ruokaa, en vielä tiedä, mitä noista tälle päivälle syntyy. Onko sulla lammasta?
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Ei ole lammasta ei, en oo koskaan maistanutkaan : /
Täytyy korjata tilanne lähitulevaisuudessa :p

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29796262:
On lammasta. Viulu on marinadissa pakkasessa ja se syödään maanantaina. Mutta tälle päivälle on sekä karitsan jauhelihaa että karitsan etuselkää. Vähän tekisi mieli jotain marokkolaisittain maustettua ruokaa, en vielä tiedä, mitä noista tälle päivälle syntyy. Onko sulla lammasta?
 
Täälläpä täällä...mua harmittaa taas lampaanlihatilanne kaupoissa tänäkin pääsiäisenä. Ostin valmiiksipaistettua minttulammasta vakuumissa, kun ei raakaa lammasta enää kaupassa ollut.

Ärsyttää kun suomalaista lampaanlihaa, semmoista 1-2 kg:n mötikkää ei meinaa kaupasta löytää. Joinakin vuosina on ollut jotain uusi-seelantilaista lammasta, eli niin kaukaa tuotua kuin Suomesta katsottuna voi olla. Todellista "lähiruokaa"...
 
Keittiönoita
Täälläpä täällä...mua harmittaa taas lampaanlihatilanne kaupoissa tänäkin pääsiäisenä. Ostin valmiiksipaistettua minttulammasta vakuumissa, kun ei raakaa lammasta enää kaupassa ollut.

Ärsyttää kun suomalaista lampaanlihaa, semmoista 1-2 kg:n mötikkää ei meinaa kaupasta löytää. Joinakin vuosina on ollut jotain uusi-seelantilaista lammasta, eli niin kaukaa tuotua kuin Suomesta katsottuna voi olla. Todellista "lähiruokaa"...
Mä löysin ahvenanmaalaista luomukaritsaa ihan Citymarketista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29796341:
Mä löysin ahvenanmaalaista luomukaritsaa ihan Citymarketista.
Me asutaan perä-hikiällä ja Cittari on kaukana, mutta tosi hienoa kun suomalaista lammasta siis on edes Cittarissa. Saisi tulla tännekin samaa. :)

Tuo minttulammas on Huhtahyvät-firmasta, mitään joutsenmerkkiä ei ole ja vähän epäilyttää...
 
Wieruus
Me asutaan perä-hikiällä ja Cittari on kaukana, mutta tosi hienoa kun suomalaista lammasta siis on edes Cittarissa. Saisi tulla tännekin samaa. :)

Tuo minttulammas on Huhtahyvät-firmasta, mitään joutsenmerkkiä ei ole ja vähän epäilyttää...
Miksi et tilannut kauppiaalta mieleistäsi? Ainakin ennen sai toimittua niin että kertoi toiveensa ja kauppias tilasi.
 
Miksi et tilannut kauppiaalta mieleistäsi? Ainakin ennen sai toimittua niin että kertoi toiveensa ja kauppias tilasi.
Jaa, en ole tottunut tilaamaan K-marketin tai S-marketin kauppiaalta mitään, mutta voisihan tuosta joskus niille sanoa.

Täälläpäin on pari lampuria joilta toiselta olen ostanut lampaanlihaa, mutta nyt hän ei myy enää pienempiä mötiköitä vaan puolikasta karitsaa, maksaa 140 €, en ole viitsinyt ostaa. Kyllähän siitä monta ateriaa saisi mutta kun en tarvitse lammasta kuin pääsiäisen ajaksi, ja parina päivänä maksimissaan.
 

Yhteistyössä