Onko sulla ajatus että lasten täytyy kokea kerran lapsuudessaan jokin tietty (ei-rikollinen) kolttonen/sählääminen?

Mä odotan milloin nuo innostuu ojassa uimisesta. Antaisin heidän kokea sen kerran mutta ei toista kertaa. :D

Ojassa ovat kumpareilla menneet niin että kumpparit hörppäsivät vettä, niitä kumppareita kuivateltiin olan takaa. Tavoite saavutettu.

Hiuksia on tuo toinen leikannut omin päin niin että näytti aukkohakkuulta, odotan että milloin tuo nuorempi keksii saman.
 
Siis mitään todella vaarallista en anna noiden kokea, eli jotain autolla ajoa pihassa, kun tässä pihassa ei ole tilaa.

Katolle kiipeämisessäkin haluan opastaa, katolla oli lapsena ihana olla. :D
 
"vieraana"
Mun mies opasti eilen lapsia kiipeilemään puihin, kurahousut jalassa tietty. Voitte arvata ettei menny kauaa kun toisela oli kurahousut rikki ja piti lähteä kaupasta hakemaan uusia.
 
[QUOTE="vieraana";29796535]Mun mies opasti eilen lapsia kiipeilemään puihin, kurahousut jalassa tietty. Voitte arvata ettei menny kauaa kun toisela oli kurahousut rikki ja piti lähteä kaupasta hakemaan uusia.[/QUOTE]

Kurahousut ei ehkä ole parhaat puussakiipeilyyn. Muutenkin ehkä parhaat on semmoiset jotka ei löpötä ja tartu pienempiin oksantynkiin. Ja märässä puussa ei kannata kiivetä joten kurikset ei ole senkään takia välttämättömät.

T:peppi pitkätossu
 
"vieraana"
Kurahousut ei ehkä ole parhaat puussakiipeilyyn. Muutenkin ehkä parhaat on semmoiset jotka ei löpötä ja tartu pienempiin oksantynkiin. Ja märässä puussa ei kannata kiivetä joten kurikset ei ole senkään takia välttämättömät.

T:peppi pitkätossu
Joo no siinä kohdalla kuin puin niitä uloslähtöön en tiennyt että ohjelmassa on puissa kiipeilyä. Meinasin mennä jopa huutaman että alas puusta ennenkuin näin että mies seisoo siinä vieressä ja yllytää kiipeämään :) Poika oli kiivenny niin ylös ettei itse uskaltanut tulla alas.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Sit myös silläkin on väliä että millaisen lapsen päästää tekemään mitäkin. Itse olin rauhallinen tuumailija pienenä ja muhun pystyi luottamaan, mutta oman pojan kohdalla en uskalla päästää yhtä nuorena vastaaviin juttuihin, on paljon huolettomampi tapaus.
 

Yhteistyössä