Mitäs mieltä ootte näistä postimerkeistä?

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
Eiks joskus ollut joku sauna-aiheinen merkki missä naisista näkyi enemmänkin?

Ihan sama mulle toisaalta, käyttäisin merkkiä missä on vain sen hinta. Etenkin jos se olisi edullisempi kuin kuvitetut.
 
Minkähänlainen vastaanotto olis vastaavalle kuvalle jossa alastoman miehen tilalla ois nainen?
Tom of Finland tuskin olisi piirtänyt naista vastaavaan tilanteeseen sattuneesta syystä, ja käsittääkseni tämän merkittävän taiteilijan työn/elämän kunniaksi nuo postimerkit julkaistaan. Eli vastaavanlaisen naispostimerkin julkaisulle ei olisi perusteita, kyseessä olisi ihan erilainen tilanne ja erilaiset motivaatiot postimerkin julkaisussa.
 
Blue
Mä en ole tyyppiä joka jaksaa hermostua homojen julkisista kuvista tai naisen esineellistämisestä yms.

Eli näistä sanon että hieno kunnianosoitus ja jos naisen joku haluaa laittaa postimerkkiin vaikka täysin alastomanakin niin ihan hienoa.

Nykypäivinä on niin hienoja postimerkkejä että melkein tekisi mieli alkaa niitä keräillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
HippuTAR
Niin, mutta pointti olikin siinä että olis alaston nainen just tuossa tilanteessa, ei niinkään se alastomuus.
Siitä todennäköisesti tasa-arvokiihkoilijat älähtäis.

Toisaalta jos olis sit taas nainen "valtiaana" niin siitä tuskin kohua nousis.

Ja mun mielestä siis noi on ihan ok.
 
Blue
Niin, mutta pointti olikin siinä että olis alaston nainen just tuossa tilanteessa, ei niinkään se alastomuus.
Siitä todennäköisesti tasa-arvokiihkoilijat älähtäis.

Toisaalta jos olis sit taas nainen "valtiaana" niin siitä tuskin kohua nousis.

Ja mun mielestä siis noi on ihan ok.
Tossa on juuri se pointti että tuossa ei tule sitä "alistamisnäkökulmaa" (josta feministit riemastuisivat) ollenkaan kun ovat molemmat samaa sukupuolta.
 
HippuTAR
Tom of Finland tuskin olisi piirtänyt naista vastaavaan tilanteeseen sattuneesta syystä, ja käsittääkseni tämän merkittävän taiteilijan työn/elämän kunniaksi nuo postimerkit julkaistaan. Eli vastaavanlaisen naispostimerkin julkaisulle ei olisi perusteita, kyseessä olisi ihan erilainen tilanne ja erilaiset motivaatiot postimerkin julkaisussa.
Joo, joo. Mutta kai sitä silti saa pohtia minkälainen suhtautuminen olisi jos sukupuolet ois jotain muuta kuin mitä ne on.
 
Siis nos jos vastaava kuva haluttaisiin, tarvittaisiin kai sit aluksi se kuuluista lesbo-domme. Muutoin ois hieman tekemällä tehty.

Ei kai kukaan halua postariin kaljua naistakaan vain siksi kun Kekkonen sattui olemaan?
 
HippuTAR
vieras*
Tom of Finland on itsessään jo jonkinlainen käsite, siksi musta noi on ihan tyylikkäitä. En tiedä ostaisinko itse näitä, mutta en toki loukkaantuisikaan, vaikka mulle osoitetussa kirjeessä näitä olisi. Ja siis itsessään kuvat on todella hyvät, taidokkaat ja kaunista taidetta!
 
Lunatic
Joo, joo. Mutta kai sitä silti saa pohtia minkälainen suhtautuminen olisi jos sukupuolet ois jotain muuta kuin mitä ne on.
Niin että sun mielestäsi on ihan oikein että naisia jatkuvasti perseytetään ( heh), mutta jos miehestä näytetään KERRANKIN paljasta pintaa, vaikkakin vain PIIRROKSEN muodossa, niin siitä pitäisi sitten loukkaantua jos vihaa jatkuvaa naisten pilkkaamista.

? Ei oikein aukene moinen logiikka nyt näin aamutuimaan.
 
Spencer Hastings
Onhan alastomia naisia postimerkeissä ollut.

Noita peffamerkkejä on kyllä pakko ostaa :D Sitten pitäisi vaan keksiä joku mihin laittaa postia. Ideoita? Mulla ei ole ärsyttävää anoppia tms.
Mä aion lähettää nimipäiväonnittelut miehen mummille tuollaisella merkillä. Ja ihan rakas mummi on ja hyvissä väleissä ollaan, tiedän että ottaa huumorilla :D

Mua vaan vähän häiritsee tuo leijuva pää tuolla haaravälissä. Miksei sillä ole hartioita?
 
Olen surullinen.
Olen surullinen siitä, että nykyajan ihmiset elävät niin kovassa huoruuden eli seksuaalisuuden himossa että postimerkeissäkin on alastomia miehiä vaikka jokaisen pitäisi tietää, että seksuaalisuus on kaikista hirvittävin synti mitä on olemassa ja jokainen joka harjoittaa seksuaalisuuden syntiä joutuu armotta Helvettiin. Jopa sellainen vauva, joka saa alkunsa vanhempiensa yhdynnän kautta joutuu Helvettiin koska hän sai alkunsa synnistä.
 
Eräs vainen
No muuten en osaa sanoa mitään tuollaisista postimerkeistä puoleen enkä toiseen, mutta ainakin siitä olen tyytyväinen, ettei tuollaisia merkkejä ollut olemassa vielä kun minun isovanhemmat olivat elossa. Ainakin toinen isoäitini olisi järkyttynyt todella pahasti, jos vaikka hänelle osoitetussa postikortissa olisi ollut esim. tuo oikeanpuoleinen postimerkki. En periaattessa haluaisi puhua sukulaisista pahaa (varsikaan kuolleista), mutta tämä toinen isoäiti oli aika ahdasmielinen. Hänen mielestään jopa naisen ja miehen yhdessä eläminen ennen avioliittoa oli syntiä, saati sitten vaikka aviottoman lapsen syntyminen joten homoseksuaalisuus oli hänen mielestään todella kammottava synti sikäli jos hän edes tiesi mitään siitä.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs vainen;29796845:
No muuten en osaa sanoa mitään tuollaisista postimerkeistä puoleen enkä toiseen, mutta ainakin siitä olen tyytyväinen, ettei tuollaisia merkkejä ollut olemassa vielä kun minun isovanhemmat olivat elossa. Ainakin toinen isoäitini olisi järkyttynyt todella pahasti, jos vaikka hänelle osoitetussa postikortissa olisi ollut esim. tuo oikeanpuoleinen postimerkki. En periaattessa haluaisi puhua sukulaisista pahaa (varsikaan kuolleista), mutta tämä toinen isoäiti oli aika ahdasmielinen. Hänen mielestään jopa naisen ja miehen yhdessä eläminen ennen avioliittoa oli syntiä, saati sitten vaikka aviottoman lapsen syntyminen joten homoseksuaalisuus oli hänen mielestään todella kammottava synti sikäli jos hän edes tiesi mitään siitä.
Ei noita merkkejä ole pakko käyttää vaikka ne julkaistaankin.
Tarjolla lienee edelleenkin kukkia, muumeja ja muuta kaunista+neutraalia. :)
 
HippuTAR
Niin että sun mielestäsi on ihan oikein että naisia jatkuvasti perseytetään ( heh), mutta jos miehestä näytetään KERRANKIN paljasta pintaa, vaikkakin vain PIIRROKSEN muodossa, niin siitä pitäisi sitten loukkaantua jos vihaa jatkuvaa naisten pilkkaamista.

? Ei oikein aukene moinen logiikka nyt näin aamutuimaan.
Häh? Mulle ei nyt aukene mistä sä tollasta päättelit?
Siis mun mielestä noi kuvat on ok, ja olis ok sukupuolesta riippumatta.
 

Yhteistyössä