televisio kuolemassa?

  • Viestiketjun aloittaja rimjob
  • Ensimmäinen viesti
rimjob
Katsooko kukaan enää televisiolähetyksiä? Minusta tuntuu että en tunne ystäväpiiristäni (30-40v) ketään, joka televisiota katselisi. Laite toki löytyy lähes kaikilta vähän tavan vuoksi, mutta vaikuttaisi olevan vain leffoja, netflixejä ym. varten.

Vanhempi väestö puolestaan tuntuu viihtyvän sohvalla entistä enemmän. Appiukolla on maxit ja prot urheiluja varten ja äiti ja mummo tuijottavat kaikki tositvt, musiikkiohjelmat, saippuat, jännärit ja kaiken.

Junioriporukkaa televisio ei tunnu kiinnostavat kertakaikkiaan ollenkaan. TV-lähetykset kuoleva formaatti?
 
Miääh
Tjaah, en muista tiedä mutta itse en paljonkaan katsele. En tiedä johtuuko ihan vain masennuksestani tai jostain häiriöstä etten jaksa keskittyä edes puoleksi tunniksi monestikaan seuraamaan mitään. Tai sitten siitä että nettisurffailu menee ohi tv:n katselusta.
 
Ken guru
En minäkään katso tv:tä oikeastaan enää edes kerran viikossa. Australian Masterchefiä tuli seurattua kun se tuli, mutta muuten ei oikein mitään.

Lapsi katsoo joskus pikkukakkosta, ja isommat lapset kyllä katsoo malliohjelmia ja ja niitä luisteluohejlmia.
 
viiieras
Olen usein miettinyt samaa. Lapset katsovat pikkukakkosen, muuten ei juuri katsota telkkarista tv-ohjelmia vaan Viaplayta tai sitten käytetään sitä pleikkaria varten.. En oikein tiedä miksi katsoa, kun ei sieltä tule mitään hyviä ohjelmia enää. Mukavampi katsoa sarjoja yms. ilman mainoskatkoja ja niin monta jaksoa kuin tahtoo :)
 
vierasa
Mä olen 23 ja katson kyllä kuten katsoo myös vanhempani, 25-vuotias veljeni ja suurin osa ystävistäni. Mutta tottahan se on, että paljon on perinteisen television katselu vähentynyt ja en usko että sen kuolemaan enää kauaa menee.
 
"Veera"
Seuraan muutama sarjaa jotka nauhoitan ja katson sitten kun olen yksin(isommat lapset hoidossa ja vauva nukkuu)
Ylen dokumentteja, prismaa, kuningaskuluttajaa jne katson joko tv:stä tai areenasta. Muksut katsoo pikkukakkosen ja aikuiset katsoo sen jälkeen kuuden iutiset ja Puoli seitsemän. Jossei oo mitään parempaa tekemistä.
 
Aika moni katsoo siltikin joka väittää ettei tarvitsisi. Se illuusio siitä ettei "tarvitse telkkaria" johtuu siitä, että siitä ei olla enää riippuvaisia kuten ennen, jos halusi sen kaltaista viihdettä, että röllyää sohvalla kalsareissaan aivot narikassa.
 

Yhteistyössä