Millainen ensipuhelin 6-vuotiaalle?

  • Viestiketjun aloittaja storm
  • Ensimmäinen viesti
storm
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29797268:
leikkipuhelin on ihan riittävä
Ostan puhelimen ihan turvallisuussyistä. Olen yksinhuoltaja ja tyttö alkaa opettelemaan syksyllä yksin olemista että pääsen käymään vaikka kävelyllä itsekseni (ja tätä päivää olen odotellut 6 vuotta että tytön voi hetkeksi jättää yksin). Haluan, että hän saa minut kiinni jos tulee joku hätä tai alkaa pelottaa.
 
Ostettiin pari kuukautta sitten tämä meidän kuusivuotiaalle. Tuohon ihan perusliittymä DNA:lta ja saldorajaksi kymmenen euroa. Kaikki estot ja kiellot kaupan päälle niin että vain puhelut ja tekstarit toimii.
 
"elli"
Samsung Galaxy young tai trend plus (kosketusnäytölliset)
Siihen perusliittymä, mihin estot päälle. Itse olen aika kriittinen saldorajan suhteen - jos raja paukkuu täyteen, niin sittenpä ei puhuta :(
Saldoraja myös maksaa ekstraa/kk. Aloittaisin ihan ilman saldorajaa. Puhelimeen sitten kivat suojakuoret ja näytölle kalvot, että kestää käytössä paremmin :)
 
Oppiko hän käyttämään tuota helposti :)?
Kyllä. Mun mielestä on ihan ok aloittaa perus Nokialaisella tutustuminen puhelinten ihmeelliseen maailmaan. Lapsi sai tutkia luuria vapaasti ja teki sitä tuntien ajan useampana aamuna. Nyt sujuu tekstareiden lähetys tai soittaminen. (Toki lapsi osaa käyttää tablettia ja tietokonettakin, mutta kosketusnäytöllisen puhelimen aika tulee meidän perheessä sitten huomattavasti vanhempana.)
 

Yhteistyössä