Antasitteko miehenne panna kuolevaa ystäväänne?

  • Viestiketjun aloittaja "Sarita"
  • Ensimmäinen viesti
"Sarita"
Jos hyvä ystäväsi olisi kuolemassa ja haluaisi viimeisillä päivillään saada hyvää seksiä luotettavalta ja tutulta mieheltä, niin olisko teille OK jos miehesi lupautuisi sen toteuttamaan?
Jos ei, niin miksei olisi?
 
säpäle harmaana
Miksi se luotettava tuttu mies olisi juuri minun mieheni? Minä en ainakaan pitäisi tuossa tilanteessa parhaana ratkaisuna hyvän ystäväni miestä. Luulisi, että muitakin luotettavia miehiä löytyisi. Vaikka joku ex, jonka kanssa on aikaisemminkin harrastettu.
 
Aika outo tapa esittää :D

"antaisitteko miehenne panna..." Kun se on se ystävä joka haluaisi panna sitä miestä :D

Itseasiassa päätöksenä se koskee vaan sitä miestä ja sitä kaveria :D Jos nyt aletaan pilkkua nysväämään.

Ei taida kovinkaan moni tässä maailmassa elää yksiavioisessa suhteessa sillä mielin että tuputtaa puolisoaan pantavaksi.
 
tjaah
Heh heh. Ikäänkuin mies olisi joku mun omaisuus, jonka mä joko laitan paneskelemaan kavereitani tai en laita.

Lähtökohtaisesti mies tietysti itse päättää asiasta. Mitäpä mulla olisi siihen sanomista. Mutta jos hän kysyisi minulta miten suhtautuisin moiseen panotouhuun, niin saattaisin vastata että se on sitten soromnoo.
 
vieraasss
tuollaisen ehdottaminen olisi varmaan johtuvaa taudin leviamisesta aivoihin tai muusta sekavuudesta sairauteen liittyen.. harva kuoleva haluaa muuten aiheuttaa ikavyyksia tyhmilla pyynnoilla jalkeenjaaville.
 
"Vieraana"
Panis kuoliaaksi? Tuskinpa vaan, harva seksiin kuolee vaikka olis sairas.Vähän mauton kommentti. En usko että niin kovaa panomestä olis että mua panis ainakaan kuoliaksi. En kyllä toisten miesten kans tahtoisi olla. Tuskin nekään mun kanssa.
Haluja varmaan on kuolevallakin, eikait ne mihinkään katoa. Mutta pääsääntöisesti viimeistään siinä vaiheessa kannattais jokaisen ajatella (jos ei jo selvä) "missä vietän ikuisuuteni."
 

Yhteistyössä