Parien yhdessä nukkuminen

  • Viestiketjun aloittaja Vierras
  • Ensimmäinen viesti
Spencer Hastings
Meille tulis ero jos ois yhteinen tyyny ja/tai peitto.....

/ Onnistuin lukemaan jotenkin yhteistyynystä.. käyn ettimässä rillit :D

No mutta jokatapauksessa, pedin toisella laidalla x-asennossa on parasta. Ehkä jalat voi vähän koskettaa toisiaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
....
Mies haluaa pitää kämpän lämpötilan niin korkealla että tulisin yöllä hulluksi jos vielä lusikassa pitäis nukkua, huhhuh!
Jos ois viileä/kylmä makkari, niin varmaan oltaisiinkin paljon enemmän lähekkäin. Ehkä ei nyt sit olla onnellisia :D
 
vieras*
Mä tykkään siitä että mies on ihan lähellä, mutta kipujen takia joudun jossain vaiheessa ottamaan tilaa ja muuttamaan asentoa, että saan nukuttua. Tykkään siltä et vaikka edes käsi koskee miehen selkää, ja puoliunessa aina silitellään toisiamme :D
 
  • Tykkää
Reactions: Karju
Meidän liitto muuttui huomattavasti onnellisemmaksi kun muutettiin eri huoneisiin nukkumaan. Molemmat saa nukkua kun kukaan ei kuorsaa tai pelkää kuorsaavansa ja herättävänsä toisen.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Irmelin
Meillä ikiomat tyynyt ja peitot, mutta usein aloitetaan nukkua lusikassa. Sitten irtaudutaan jossain vaiheessa, ihan sen vuoksi, että tulee kuuma ja tukala olo. Omat peitot täytyy olla, koska minä nukun niin, että kerään peiton jalkojeni väliin mytyksi. Toisaalta, pyörin öisin myös aika paljon. Talvipakkasella tulee lusikassa nukuttua enemmän ihan sen vuoksi, että minä palelen, vaikka on villasukat ja flanellipyjama päällä. Mies nukkuu Aatamin puvussa.
 
Akva
Meillä on yhteinen peitto ja nukutaan usein lusikassa tai muunlaisessa solmussa/läjässä :D Sänkykin on vain 120 cm kapea eikä isompaa tunneta tarvitsevamme (no, ehkä sitten kun on lapsia jotka haluavat väliin).
 
"patsy"
No ihan pötyähän tuo, eihän nyt suhde ole tollasesta kiinni. Meillä on ihan eri lämpötilat miehen kanssa, ei tulis kylki kyljessä nukkumisesta tai saman peiton alla mitään. Onnellisia ollaan silti, 18v takana. Kerran eräs ystäväpariskunta puolihuolimattomasti naljaili tästä (meillä iso sänky ja erilliset peitot), kamalasti korostivat että he niin rakastaa toisiaan että on niin ihanaa kun ollaan pienessä sängyssä vierekäin, sillon oikeesti tietää että toinen rakastaa... joopa joo :) (ovat eronneet).
Tunnen myös useita pareja jotka nukkuu lähekkäin mutta seksielämä on kuollutta. meillä ei kyllä ole vaikkei toistemme kyljessä nukutakaan. Meillä kun on sellanen tapa että oikeasti nukutaan vuorokaudessa muutama tunti, sitten voi taas leikkiä. :) :p
 
syyseuraus
Syy vai seuraus. Eikö usein silloin kun parisuhteessa tulee erimielisyyksiä muutetaan vähintään erilleen nukkumaan. Sitten on niitä pareja jotka ovat onnellisia riippumatta siitä miten he nukkuvat ja päätökseen erillään nukkumisesta vaikuttaa muut syyt kuin suhteen muuttuminen onnettomammaksi.
 
Ei nukuta kiinni toisissamme, arkisin ei edes samassa huoneessa... Tai kerroksessa :D Mies ei pysty nukkumaan jos joku koskee häneen. Nykyisin ei nuku kunnolla edes jos lapsi nukkuu liian lähellä... Ja mä taas olen kuulemma aivan liian kuuma. Semmoinen lämpöpatteri.... Samaa sanoo lapset. Jos niille tulee kylmä, ne etsii mut ja kaivautuvat mun kylkeen nukkumaan... kunnes eivät enää palele.
Mä taas. No mua ei voisi vähempää häiritä vaikka joku nukkuisikin vaikka mun päällä. Nukun ihan yhtä hyvin nukun sitten omassa sängyssä miehen vieressä, tai sohvalla. Tai kuten nykyisin nuorimman vieressä niin, että lapsi nukkuu osittain mun päällä.. Aamulla kaivaudun täysin hyvin nukkuneena lapsen ja peittojen ja unilelukasan alta pois. :D :D

Ja ollaan kyllä onnellisia. Yhteistä eloa takana noin 20 vuotta. Itse asiassa ollaan onnellisempia nyt kuin uorempina jolloin nukuttiin hyvinkin lähekkäin... Ehkä pieni välimatka tekee meille vain hyvää... ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä