Aivan ihana koti bongattu (kuvia) !!

  • Viestiketjun aloittaja Kaunistaaa ..
  • Ensimmäinen viesti
Kaunistaaa ..
Nyt löyty kaunein koti, jonka olen koskaan nähnyt missään "sisustusohjelmissa" ..
Tavoitteena meidän kodista on ollut jo pitkään saman kaltainen:

V

Onko vinkkejä esim. persoonsllisiin (ei liika kalliisiin) huonekaluihin, kuin kirpputorit ja itse tekeminen? Mistä löytyis?

Mitä te tykkäätte? Eikö olekkin kotoisa ja lämmin tunnelma? :) :)
Ihana <3 <3
 
ap ap ap ap ap ap
Tuosta "V" linkistä aukeaa se sivu missä se asunto (mtv3 sivuilla) en tiiedä miks linkistä tuli tommonen.

Tässä vielä linkki:

http://www.mtv.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/lifestyle/tila/ohjelma__kaunis_koti?1213694
 
"joku"
Ranskalaisessa Art et Décoration -lehdessä oli ainakin kymmenen vuotta sitten vielä paljon tuollaisia koteja. Itse tykkäsin silloin sellaisesta tyylistä tosi paljon. Lehteä myydään Suomessakin. Käy joskus selaamassa kaupassa, onko vielä tuontyylisiä asuntoja esittelyssä. Muutenkin tuolta Etelä-Ranskasta/Italiasta voisit löytää tuontyyliseen kämppään jotain inspiraatiota.
 
vie´ras
Ei kyllä minun makuuni.

Tykkään kyllä siitä, että koti on asujansa näköinen. Inhottaa villitykset ja se, että viedän joku tyyli ihan äärimmilleen. Minulle on tärkeää, että kodissa on tietynlainen rauha ja riittävästi tyhjää tilaa.

Yksi tykkää tyttärestä, toinen äidistä.
 
eimunkoti
En tykkää yhtään. Pidän valkoisesta ja tehosteväreinä harmaasta ja muuten suht neutraaleista väreistä. Sellainen pelkistetty ja aavistuksen vivahteita maalaisromanttisesta on minun juttu. Tuo on liian levoton makuuni.
 
Irmelin
En vois asua ton värisessä kodissa. Olen niin allerginen tuolle värille noin isoina pintoina. Katson aina kauhulla brittikoteja, joissa on punaset reinät. Tuntuu, että kaatuvat päälle. Avaruuden tuntu puuttuu.
 
muotri
Ihana koti. Lämmin, kodikas ja sen näköinen että siellä eletään eikä vain käydä. Ihanaa että tavaroilla on historiaa ja tarinaa. Kamalia ne tusinamaakarit jotka hakee kotinsa sisustat ikeasta ja kodin ykkösestä parissa päivässä ja kopioi kaiken minkä näkee facekamulla. Näillä on rehellistä persoonaa ja sisältöä kodissaan. Ne kolkot avarat hallit missä tyhjäsielut viihtyy ja ääni kaikuu kolmen metrin korkeuteen ei ole mua varten.
 

Yhteistyössä