Pääsiäisen kunniaksi

Peyote
Siis asia jota eniten kaipaan kerrostalosta, on juuri parveke ja sen laittaminen. Piha on ihana, mutta ei se ole sama. Melkein tykkäsin parvekkeesta enemmän. Tomaatitkin tuotti siellä satoa niin kovasti kun se oli lämmin.

Toi sun parveke on ihana, toi verhosysteemi siinä on ihana!!! Oi että ikävöin parveketta.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Siis asia jota eniten kaipaan kerrostalosta, on juuri parveke ja sen laittaminen. Piha on ihana, mutta ei se ole sama. Melkein tykkäsin parvekkeesta enemmän. Tomaatitkin tuotti siellä satoa niin kovasti kun se oli lämmin.

Toi sun parveke on ihana, toi verhosysteemi siinä on ihana!!! Oi että ikävöin parveketta.
Mä niin tykkään parvekkeesta. On toki oma pihakin kiva ja siellä paljon tekemistä mutta parveke on oma maailma.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29798280:
Oon ihan hassuna noihin chileihin, ne on niin kauniita... Jos ne olisi kaikki tomaatteja, niin en ehkä niin välittäisi siellä istuskella. :D
Tomaatit haisee aika vahvalta tuommoisessa kasvihuoneessa jos niitä on paljon. :D voi olla etten mäkän viihtyisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29798223:

Mä vein kasvihuoneeseen pöydän ja tuolit. :D :heart:
Meillä kylvettiin rairuohoja viime viikolla. Kun käänsin selkäni nii muksut heittivät innoissaan yhden syödyn (semmoisen pitkulaisen ja hyvin tulisen) chilipalkon/palon siemeniä yhteen multakippoon myös.
Nyt siitä on tullut pari versoa...mutta mitä sen jälkeen, tuleeko semmoinen varsi josta tulisi ihan satoa eli palkoa joskus?
 
Minni-hiiri harmaana
Ihana pesä Bootyn parvekkeella :) Haluaisin itellekin jonkun vastaavan tai semmosen katosta roikuvan korituolin. Mulla on vaan niin pieni parveke, että sinne ei paljoa mahdu.
 
Meillä kylvettiin rairuohoja viime viikolla. Kun käänsin selkäni nii muksut heittivät innoissaan yhden syödyn (semmoisen pitkulaisen ja hyvin tulisen) chilipalkon/palon siemeniä yhteen multakippoon myös.
Nyt siitä on tullut pari versoa...mutta mitä sen jälkeen, tuleeko semmoinen varsi josta tulisi ihan satoa eli palkoa joskus?
On se ihan mahdollista. :) Vältä liikakastelua (mullan pinta saa kuivua välillä). Lannoitetta voi alkaa antaa kun alkaa olla kunnon juuret. Nopeimmat lajikkeet alkaa kukkia parissa kuukaudessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29799623:
On se ihan mahdollista. :) Vältä liikakastelua (mullan pinta saa kuivua välillä). Lannoitetta voi alkaa antaa kun alkaa olla kunnon juuret. Nopeimmat lajikkeet alkaa kukkia parissa kuukaudessa.
Ok. No milloinkas pukkaa satoa? :p (en ole kärsimätön, en)
Pitää sanoa noille muksuille ettei kastele liikaa, nuo rairuohotkin melkein lainehtii.

Tuo koululainen muuten kun söi sitä chiliä niin hieraisi sen jälkeen silmiään. Oli tosi vaikeaa huuhdella sitä chiliä pois silmistä. :| Mutta onneksi ei kammoa hänelle tullut, innokas chilinkasvattaja tuntuu olevan.
 
Ei. Mun kuvaton linja pitää, vaikka tuskallista on nyt. :D

Tyydyn vain kuvailemaan. Tuo koululainen teki äsken värikkäistä kartongeista pääsiäiskukon jotta siitä löytyisi suklaamunia huomenaamulla. Sininen, mustalla teipillä kokoonkursittu, äkäinen angrybirds-naama ja höyheniä on sen pötkylän ahterissa.
No pöh :) Noh, mä sitten latailen kuvia sunkin puolesta :)
 

Yhteistyössä