Vaatekauppa

  • Viestiketjun aloittaja "Vaatteet"
  • Ensimmäinen viesti
"Vaatteet"
Olen perustamassa vaatekaupan ja haluaisin tietää, että menestyisikö outlet tyylinen myymälä? Jaksaisitko itse käydä siellä? Tällähetkellä olen saanut kasaan satoja pareja kenkiä(korkokengät,tennarit,sandaalit jne.) ja erilaisia vaatteita. Juhlamekkoja,Naisten paitoja,leggingsejä,treggingsejä, pikkulasten/vauvan-vaatteita, alusvaatteita, farkkuja ja muita housuja ja minihameita. Mitä odotat hyvältä vaatekaupalta? Tuntuu, että valikoimasta puuttuu vielä jotain, pitäisiköhän panostaa paitoihin ja farkkuihin ja ostaa toppeja ja sukkia, eli panostaa päällysvaatteisiin.
 
vieras..
Ainoa mitä tuon tyyppiseltä liikkeeltä odotan että hinnat on oikeasti halpoja. Ei paita ole alennuksessa jos maksaa 20 e. Ihan sama mikä se lähtö hinta on ollu. Se on vaan sit tuurista kiinni onko just oikeanlaisia itelle.
 
[QUOTE="Vaatteet";29798157]Jaksaisitko itse käydä siellä? [/QUOTE]
En.

[QUOTE="Vaatteet";29798157]Mitä odotat hyvältä vaatekaupalta? [/QUOTE]
Tuotteiden kotimaisuus aina kun mahdollista; valmistuksen, materiaalien tuotannon ja toimitusketjun kestävyys; aikuisten, riittävää palkkaa saavien työntekijöiden käyttö. Mielellään mahdollisimman lyhyt toimitusketju. Mieluiten sujuvasti rullaava nettikauppa hyvällä valikoimalla ja tarkoilla mittataulukoilla, mutta jos kauppiaan on pakko sijoittaa seiniin, mielellään pieni kivijalkakauppa hyvällä, asiantuntevalla palvelulla.
 
outlet ei ole yhtä kuin hyvä vaatekauppa. outlet on jämäkauppa, jossa voi tehdä löytöjä halpaan hintaan. vaatekauppa on liike, jossa saa asiantuntevaa pukeutumisneuvontaa ja myyjä osaa etsiä asiakkaalleen hänen vartalolleen ja tyylilleen sopivia vaatteita.

outletin plussana on se, että sinne voi ottaa myyntiin mitä vaan taivaan ja maan väliltä. ns. oikean vaatekaupan on syytä keskittyä muutamiin artikkeleihin => ei lasten vaatteita naisten vaatemyymälään jne.
 
viitr
Minua ei helposti saisi tuollaiseen houkuteltua, mutta jos sulla olisi siellä merkkituotteita/laadukasta tavaraa aidosti halvalla, niin voisin piipahtaa.

Itse annan Outleteille vain sen yhden mahdollisuuden, jos hinnat eivät ole aidosti halpoja niin toiste en mene sinne enää katselemaan.
Jos sisääntullessa näen vain halpoja kiina-trikoovaatteita, en tulisi sisään.

Tärpiksi hankkisin "perusjuttuja joita aina tarvitsee"eli perinteisia mustia toppeja, mustia sukkapaketteja, collegehousuja jne. jotta niillekin jotka ei mitään löydä tarttuisi jotain mukaan, eikä tarvitsisi lähteä tyhjn käsin.
 

Yhteistyössä