Minkä auton ostaisit jos olisit rikas?

  • Viestiketjun aloittaja kuvassa ökyauto
  • Ensimmäinen viesti
kuvassa ökyauto
Jos sinulla olisi rahaa miljoonia pankkitilillä niin minkä auton ostaisit vai ostaisitko useamman? Kerro auton merkki ja malli.

Tiedoksi kaikille että tämä Audi on maailman tehokkain ja nopein farmariauto, siinä jää bemarit ja mersut kuin tikku paskaan.

 
Mitennii?
[QUOTE="Ainokki";29798309]http://www.teslamotors.com/
Ensimmäinen kivannäköinen sähköauto. Tosin latausasiat on vielä aika lapsenkengissä....[/QUOTE]

Sähköautojen latauspisteitä on jo satoja Suomessakin :) ja lähes jokaisella, joka asuu uudehkossa okt:ssa, on mahdollisuus ladata ihan oman sähkökeskuksen kautta.

Ja itse aloittajan kysymykseen: ottaisin varmaan Bentley Continental GT:.

Audeihin ei lottovoittoa tarvita, edes noihin RS-malleihin. Sellaisen voisin ostaa jo nyt.
 
"vvieras"
Ei mulla tehokkuus ja nopeus kauheasti merkkaa kun autollani mitään ylinopeutta ajatellut ajaa, mutta ulkonäöllisesti hieno ja paljon lisätoimintoja. Jaguar xf oli joskus teininä se unelma, mutta nyt varmaan joku toinen. Ei bmw tai mersu sitäpaitsi mitään ökyautoja ole.
 
öky
[QUOTE="vvieras";29798451]...tai siis ei nyt ruma, mutta ihan tuollainen perus mitä näkyy kaduilla. Itse haluan vähän upeamman.[/QUOTE]

Laitahan kuva niin katsotaan mikä on se sinun upea auto.
 
Mitennii?
[QUOTE="vvieras";29798441]Ei mulla tehokkuus ja nopeus kauheasti merkkaa kun autollani mitään ylinopeutta ajatellut ajaa, mutta ulkonäöllisesti hieno ja paljon lisätoimintoja. Jaguar xf oli joskus teininä se unelma, mutta nyt varmaan joku toinen. Ei bmw tai mersu sitäpaitsi mitään ökyautoja ole.[/QUOTE]

XF tulikin vasta vuonna 2007 :D
 
  • Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä