Pitkä tapailusuhde

  • Viestiketjun aloittaja "huokaus"
  • Ensimmäinen viesti
"huokaus"
Olen tapaillut ihanaa miestä kohta kolme vuotta. Aluksi suhde oli seksisuhde, koska se sopi meille molemmille, varsinkin minulle, joka olin juuri eronnut ja en todellakaan kaivannut muuta. Vuoden jälkeen päätimme lähteä tahoillemme, mutta parin kuukauden kuluttua olimme taas yhdessä. Nyt suhde oli muuttunut seksisuhteesta tapailuksi ja rakastuin silmittömästi. Tapasimme vain lasten ollessa isänsä luona ja joskus hän kävi luonani kahvilla. Taas vierähti vuosi ja sanoin itseni suhteesta irti. Halusin enemmän. Pidimme taukoa muutaman kuukauden ja palasimme yhteen, nyt tutustuttaen lapsetkin ja hän alkoi viettää meillä aikaa ja oli yötäkin. Nyt vuosi on vierähtänyt ja olemme hienosta alusta huolimatta taantuneet taas tapailu asteelle. Syynä on, että hän on lapseton ja ei kuulema osaa heittäytyä monilapsiseen arkeen. Koen, että hän on se sielunkumppani (en ole koskaan ollut niin läheinen kenenkään kanssa), mutta haluan enemmän. Kärsivällisyyteni alkaa loppua, kun tunnen, että kaikesta rakkaudesta huolimatta suhteemme ei tule kantamaan :/ Kysymykseni onkin onko jollain kokemuksia suhteesta joka on piiiiiitkän tapailuvaiheen jälkeen muuttunut seurusteluksi?
 
viera.s
Mutta ettekö te sentään seurustele? Vai tapaileeko mies muitakin?

Mies on sinulle selkeästi ilmaissut, miksi ei halua kanssasi arkea jakaa. Sinun pitää hyväksyä se, tai sitten teidän on tosiaan paras lähteä eri teille, tällä kertaa lopullisesti.
 
tapailija
No jaa, mulla takana 10v seksi /tapailusuhde. Mies oli välillä parikin kertaa muussa suhteessa, jolloin seksi oli katkolla mutta kaverina pidettiin yhetyttä. Nyt on parin vuoden sisällä mennyt naimisiin ja saanut lapsen. Minä en haikaile hänen perään vaikka kivaa seuraa onkin, mutta hän tuntuu välillä haikailevan. Eli ei muuttunut seurusteluksi.
 
"huokaus"
tiedän miehen rakastavan minua (todellakin koko sydämestä), mutta neljän lapsen arki lapsettoman ihmisen opiskelijaelämään verrattuna taitaa olla liian iso pala. Olen niin onnellinen, kun vietämme aikaa yhdessä ja olemme kulkeneet pitkän matkan yhdessä, mutta taas on takapakkia. Emme tapaile muita, mutta lasken silti tapailusuhteeksi, koska lapsien ollessa minulla emme näe usein, vain silloin tällöin ja meillä ei ole kolmen vuoden jälkeenkään yhteistä tulevaisuutta mietittynä/haaveiltuna, eikä suhteemme on ottanut taas takapakkia.Kun lapset ovat isällään vietämme jokaisen sekunnin yhdessä oli kyseessä päivä tai viikko, mutta se arki on niin tärkeää. Haluan hänet, mutta haluan enemmän. Mutta tänään tajusin, etten taida saada :(
 
vierass
Mä en oikeasti ymmärrä. Ap saa asiasta kaikki parhaat palat. Hänellä on lapset ja hänellä on mies jonka kanssa viettää vapaa-aikansa. Onko kyseessä se että pitää vielä saada toinen pari hoitamaan niitä arkiaskareitakin yhdessä. Joku muu joka ottaa myös vastuun ettei itse tarvi.

On aika harvassa ne miehet jotka hyppäävät lapsettomuudesta tuollaiseen lapsikatraaseen. Pisteet miehelle joka kykenee sen sanomaan ääneen.

Nauti elämästä äläkä pyri elämään sen mukaan että pitää olla tietynlainen parisuhde.
 

Yhteistyössä