Nettritreffipalstat, onko kellään kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Sinkulle seuraa
  • Ensimmäinen viesti
Sinkulle seuraa
Heips,

Harkitsen vakavissani profiilin laittamista nettideittipalstalle. Onko kellään kokemuksia Eliittikumppaneista? Googlettamalla selvisi, että ihmisillä on ollut vaikeuksia päästä irti sopparista, laskutus kulkee, vaikka palvelu on irtisanottu tms... Ja Suomi24:lla liikkuu kaikki hullut? :D

Korjatkaa, jos olen väärässä. Ja mitä profiiliin kannattaa laittaa, uskaltaako kuvaa laittaa?
 
njoh
Se on totta että monessa on vaikeuksia päästä irti sopparista!

Suomi24:ssä tosiaan on suomen alin pohjasakka...

Kokeile vaikka www.happypancake.fi Siellä on ilmainen jäsenyys.
 
mies_vm86_
Suomi24 treffit ovat vain ehdottomasti suurin sinkkusivusto mitä suomessa on. Mitä itse olen sieltä naisia treffaillut niin kaikki kyllä ovat vaikuttaneet tervepäisiltä.
 
katkera mies
Niin jos olet nainen niin ei tarvitse laittaa muuta ilmoitukseen kuin että olet nainen joka haluaa saada miestä.
Sitten vain perkaamaan satojen ehdotusten joukosta mieluisimpia.

Naisen ei tarvitse laittaa edes kuvaa. Miehen pitää ja sen olisi syytä olla Brad Pitin tasoinen kaveri joka siellä kuvissa vilkuttelee muuten ei tule ensimmäistäkään vastausta.
 
vierailija
Suomi24 treffit ovat vain ehdottomasti suurin sinkkusivusto mitä suomessa on. Mitä itse olen sieltä naisia treffaillut niin kaikki kyllä ovat vaikuttaneet tervepäisiltä.
Taitaa se edelleen suurin olla, mutta kilpailijat ovat suosiossa jo aika lähellä. Näistä aiemmin mainittu HappyPancake sekä E-kontakti ja Tinder ovat melkein yhtä suosittuja. Tässä on hyvä lista suurimmista sivustoista -> suosituin deittipalvelu
 

Yhteistyössä