"Pillu on aina Pillu, kehykset vaan vaihtelee"

  • Viestiketjun aloittaja Tavallinen 83
  • Ensimmäinen viesti
Tavallinen 83
Noin sanoi mun mies ja sanoi, että periaatteessa on sitä mieltä. Se sano, että sillä periaatteella miehet menee. Eli tottakai mieluiten ottais kauniin naisen, mutta tärkeempää on se että jotain saa...

Sit mun mies kerto yhestä sen kaverista. Aina baarissa lähteny ihan tarkoituksella iskemään rumia naisia. Melkein varmaa pillua tarjolla. Aikamoista, mitäs mieltä.
 
Äijäkkä
Näihä se on. Jos aina lähtee iskemään rumia, niin saanti on varmaan 80 kertaa sadasta. Jos aina lähtee iskemään kauniita, saanti lienee normimiehellä 1-2 kertaa sadasta. Kummanko valitsis?

Sitte on semmoset uroot tietty, jotka iskee kauniita naisia isolla prosentilla, mutta ne on ihan eri porukkaa kuin perustallukat.
 
Noin sanoi mun mies ja sanoi, että periaatteessa on sitä mieltä. Se sano, että sillä periaatteella miehet menee. Eli tottakai mieluiten ottais kauniin naisen, mutta tärkeempää on se että jotain saa...

Sit mun mies kerto yhestä sen kaverista. Aina baarissa lähteny ihan tarkoituksella iskemään rumia naisia. Melkein varmaa pillua tarjolla. Aikamoista, mitäs mieltä.
Olethan sä nyt aivan mielettömän upean filosofi yksilön löytänyt. Sitä mieltä minä olen.
 
"Jokke"
Se on oikeastaan ihan sama miltä nainen pannessa näyttää, kunhan pillu on hyvä. Hyvä pillu ei korreloi mitenkään muun ulkonäon kanssa. Pillun jälkeen toiseksi tärkein asia (siis pannessa) on hyvä perse. Kaukana kolmantena tulevat tissit ja muu vartalo. Kasvojen ulkonäkö jää vimeiseksi.
 
hyyyyyi
Riippuu mihin panohetkellä katsoo. Jos on ruma naama ja erehtyy sitä katsomaan, niin siinä menee kyllä fiilikset heti. Tai entä jos ruma muija ottaa suihin? Tulee mieleen et pippeli uppoaa johonkin viemäriaukkoon.
 
mopolla
[QUOTE="Jokke";29965813]Se on oikeastaan ihan sama miltä nainen pannessa näyttää, kunhan pillu on hyvä. Hyvä pillu ei korreloi mitenkään muun ulkonäon kanssa. Pillun jälkeen toiseksi tärkein asia (siis pannessa) on hyvä perse. Kaukana kolmantena tulevat tissit ja muu vartalo. Kasvojen ulkonäkö jää vimeiseksi.[/QUOTE]

Kyllä naisen pitää olla jonkun näköinen, rumuutta ei korvaa mikään pillu, muuten ei mopo keuli.
 
"Jokke"
Kyllä keulii, mahdollisesta rumuudesta huolimatta, kun pyytää erotiikan ruhtinatarta eteen alasti kontilleen ja heittää vaikka peiton yläruumiin päälle. Siis jos on se hyvä pillu ja perse. Siinä takaapäin pannessa ei kasvoja katsella. Enintään kouritaan rintoja ja hypistellään turvonneita nännejä ynnä esiin työntynyttä klitorista. Ja tapitetaan kun mäntä työskentelee pakaroiden välissä.
 
gdfgdfgdfgdxfgs
Minä olen aina virheellisesti kuvitellut, että pillussa tärkeintä että sen kantaja on halukas, innokas, aistillinen ja parhaassa tapauksessa rakas.

Ja että pannessa tärkeintä on intohimo, tunne, molemminpuolinen avoimuus ja luottamus ja keskinäinen kunnioitus.
 
gerty
Kyllähän tämä voi pitää paikkansa joidenkin kohdalla yhdenillanjutuissa ja muissa panosuhteissa. En kuitenkaan tiedä yhtäkään miestä joka vakavampien suhteiden kohdalla olisi tuollaisella pillu on pillu asenteella liikenteessä. Kännissä jotkut miehet panee mitä vain, vaikka lyhtypylvästä.
 
"Jokke"
Pelkistä tehokkaista panosuhteista tässä puhutaan. Sellaisista, joissa ei partnerin kanssa kanssakäydä juuri muuta kuin pannaan tunti silloin toinen tällöin. Tyydytetään eläimellisiä haluja. Ei tarvitse käyttää aikaa vonkaamiseen romanttisine hetkineen ym. muuhun lämmittelyyn aikaa päivätolkulla hitaan etenemisen kautta kun kauniin naisen täytyy esittää yleensä vaikeasti saatavaa eikä "Mennääks meille panee?" -kysymykseen saa suoraa vastausta.
 
hohoho
Ilmeisesti osa miehistä ei sitten paremmasta tiedä.
Omaan tuttavapiiriin kuuluu niin nirsoja & kranttuja miehiä, joille ei ns.kelpaa edes hetken huviksi "vääränoloinen" nainen :D Joillekin se varma saanti ei mene oman maun edelle. Siinä ei auta helppous eikä tuo "pillu on pillu"-asenne..

Ikävä todeta mutta kuulemani mukaan naisilla on niitä rakenteellisia eroja huomattavasti enemmän kuin miehillä yleisellä tasolla. Koot vaihtelee mutta kyllä se muna keskimäärin on tietyn mallinen verraten siihen millaisia värkkejä naisilla on kokoerojen lisäksi. ;) On toki hyvä uskotella itselleen ettei eroja niinkään alapäissä ole.. on niissä.

AP on löytäny mukavan helpon miehen, jolla ei ihmeitä vaatimuksia siis ole mihin lykkii. Tuo tuntuisi minusta hiukan kurjalta.
 
"kkkk"
Jäi vielä yks toteamus: "Rumassakin repussa voi olla usein hyvät eväät mutta mielummin ne eväät syö nätimmästä repusta kuitenkin" :D
Mietippä jos sulla on hirvee nälkä ja se ruma reppu on avonaisena edessäsi kannon nokassa, mutta samat eväät sisältävä kaunis reppu kymmenen vaaran takana ja sen nyörit tuhannella umpisolmulla solmitut. Kummasta aiot syödä? Kun on nälkä niin ns. kääreet ovat sivuseikkoja.
 

Yhteistyössä