Käyttääkö kukaan noita Yves Rocherin kaupanpäällislaukkuja...

  • Viestiketjun aloittaja "Daa"
  • Ensimmäinen viesti
"Daa"
Itse en kehtaa. Mutta nyt kun tuli tuo violetti, niin aattelin josko kokeilisin tuunata sen. On hyvänvärinen ja kokoinen, mutta se olkahihna on liian lyhyt. Ja sit... mä en tiedä kehtaako käyttää...ilmaiskamaa... okei, vähän tyhmää mut...
 
"Daa"
Ei meillä ole oikeastaan muita, kuin yks vihreä viikonloppulaukku sieltä, ja se on kyllä ollut käytössä. Mutta tollainen tekonahkainen olkalaukku...no kokeilen nyt ainakin tuunata, koska se olkahihna tosiaan on liian lyhyt. Lisään niittiä tjn. myös...
 
"pieras"
Laukku on laukku. Ilmainen veska ei ole maksanut mitään.

Että jos pitäisi valita vuitton vai ilmaisveska, niin ehdottomasti se ilmainen.

Kehtaanhan mä kantaa ostoksiani muovikassissa, kamppeitani repussa tai kangaskassissa.

Aika paljon käytän tyttären koulussa 3- luokalla ompelemaa farkkukassia... Se EI ole hieno, mutta rakas.

Luontoystävällisyys ja eettisyys olisi tärkeitä - mutta ei aina ehdi... No silä perusteella kyllä kannattaa käyttää sitä mainoskassia, koska mikä järki olisi heittää se käyttämättömänä kaatopaikalle?
 
"Daa"
En mä missään nimessä kaatopaikalle sitä heitä, vaan pistäisin eteenpäin tavalla tai toisella. Nyt vaan sattui kivanvärinen ja sopivankokoinen laukku tulemaan tilauksen yhteydessä. Kokeilen tuunaamista. Jos menee pieleen, laitan tuunattuna eteenpäin :)
 
Hyvännäköinen nyssykkä-pussukka, käyttäisin ilman muuta.

(olen näitä lila-ihmisiä muutenkin kyllä :) )

mä tuunasin myös nettikaupasta ostamani laukun. Vaihdoin siihen hihnaksi sellaisen ihan yksinkertaisen leveän hihnan, siinä alkuperäisessä oli liikaa bling-blingejä hihnassa.

Tuli paremmannäköinen ilman blingejä siitä.
 
Viimeksi muokattu:
"Daa"
On harvinaisen hyvännäköinen kassi. Myös koko on tosi hyvä. Olin vailla isompaa kassia, ja tuossa se nyt olis. Mutta pitää tosiaan pidentää hihnaa, on tosi lyhyt. Ajattelin ketjua heittää kehiin kumpaankin päähän, ja tuo tekonahka jää keskelle.
 

Yhteistyössä