Tarviiko teidän mennä kauppaan tänään?

  • Viestiketjun aloittaja kaksi asiaa
  • Ensimmäinen viesti
kaksi asiaa
Tai menettekö vaikkei välttämättä tarvisikaan? Minun pitää hakea maitoa, laskin ihan väärin tarpeen, joku lapsus kävi kaupassa. Ja Hobitti 2 ostaa, eikö se ole ilmestynyt? Se ei ole tietty kovin välttämätöntä.
 
"ellu"
Mieheni tekee tänään viikottaisen kauppareissun Lidliin tullessaan töistä. Jos ei tulisi työmatkalla siitä ohi lähdettäis koko poppoo kauppaan. Käydään siis kerran viikossa lauantaisin kaupassa.
 
halipupu harmaana
Kohta lähden käymään, niin saa sitten loppupäivän mennä miten lystää. Pyörällä kun käyn kaupassa, niin ei kerralla saa perheelle 4 päivän ruokia raahattua, joten ihan suunnitellusti pitää tänään käydä ostamassa lisää maitoa ja vähän ruokaa.
 
Rollolainen
pakkohan ei ole, kävin keksiviikkona, mutta vois sitä hedelmiä käydä ostamassa ja smalla laittaa lotonkin. Pääsiäismunia ehkä kanssa, mut en ei oo pakollisia, miedän teinit voi ostaa noilla kertyneillä limupulloilla omat pääsisäismunansa. ja onhan heillä omaakin rahaa....
 
ostoslistaharrastaja
Ei kai tarttis, mutta meen siskon seuraksi kun lähtee metsästään verhoja. Harrastan näet ostoslistojen etsimistä, kuulun sellaseen fb-ryhmään. Ihmisten tekemiä ostoslistoja löytää parhaiten kaupasta (kuka ois arvannut :) ). Että mä lähen metsästään ostoslistoja. Kai jotain ruokaa ja juomaa tarttuu samalla matkaan.
 
kerro!
Ei kai tarttis, mutta meen siskon seuraksi kun lähtee metsästään verhoja. Harrastan näet ostoslistojen etsimistä, kuulun sellaseen fb-ryhmään. Ihmisten tekemiä ostoslistoja löytää parhaiten kaupasta (kuka ois arvannut :) ). Että mä lähen metsästään ostoslistoja. Kai jotain ruokaa ja juomaa tarttuu samalla matkaan.
Mikä idea on tuossa ostoslistojen etsimisessä? Kuulostaa omituiselta... :)
 
"Mie"
Ei tarvii mennä kauppaan lähiviikkoina kuin hakemaan maitoa ja hedelmiä, vihanneksia. Ruokaa on jääkaappi ja pakastin täynnä. Seuraavan kerran pitää varmaan mennä ti tai ke hakemaan sitä maitoa.
 

Yhteistyössä