Meillä ei ole ikinä varaa omaan mökkiin.

  • Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
ammattivalittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Onhan teillä;29799807:
Vastahan sä kerroit, että teillä on rahaa kaikkeen, mitä haluatte.
No ruokaan on,tähän omakotitaloon plus remontteihin,autoihin,laskuihin yms mutta ei mökkiin. Toki kuivanmaan mökkiin olisi mutta sitä en halua.
 
..........
Mulla on suvun mökkejä missä käydä, mutta ei juurikaan tule käytyä bensan hinnan takia. 70-100 euroa per reissu vanhalla bensasyöpölläni. Jää muutamaan käyntiin vuodessa.

Viime juhannuksena tuli muuten veneiltyä pidemmän kaavan mukaan. Yllätyksekseni moni mökki oli tyhjillään.
 
terkut vuokramökiltä
Miksette vuokraa mökkiä? Pitkäaikaisia löytyy nyt tosi hyvin taantuman ajaessa vuokralaiset pois ja omistajat koettavat selvitä mökkikuluista. SAmalla oppii tuntemaan erilaisia paikkoja Suomesta ja jos sitten into ostamiseen säilyisi, olette oppineet tuntemaan itseänne paremmin mökkiläisinä. Suosittelen kaikille mökki-intoisille ainakin vuoden vuokrasuhdetta ennen kuin päättää mitään.
 
ammattivalittaja
Alkuperäinen kirjoittaja terkut vuokramökiltä;29799959:
Miksette vuokraa mökkiä? Pitkäaikaisia löytyy nyt tosi hyvin taantuman ajaessa vuokralaiset pois ja omistajat koettavat selvitä mökkikuluista. SAmalla oppii tuntemaan erilaisia paikkoja Suomesta ja jos sitten into ostamiseen säilyisi, olette oppineet tuntemaan itseänne paremmin mökkiläisinä. Suosittelen kaikille mökki-intoisille ainakin vuoden vuokrasuhdetta ennen kuin päättää mitään.
Nyt kesällä viikoksi vuokrataan että päästään minä ja poika mökille.
 
ammattivalittaja
Mies on suunnitellut että ostetaan kylpytynnyri ja tynnyrisauna tuohon pihalle niin vaikka ei järveä tässä olekkaan niin siinä on sitten vähän mökkitunnelmaa.
 
vieras...
Me ostettiin tontti todella pienen järven rannalta. Ei maksanut hirveitä. Tonttiin otettiin pankkilaina. Nyt sitten mies tekee kaiken itse. Pikkuhiljaa ostettiin puita ja nyt mies sitte veistäny niistä mökin rungon. Nyt sit säästetään että saadaan katto ja lattia tehtyä. Sen jälkeen ei olekaan kiirettä tuon kans. Vaan tehdään kun on aikaa ja rahaa.
Kyllähän tuollekin hintaa tulee mutta kun aina tekee yhden asian kerrallaan niin ei tuu liian ylivoimaseksi.
 
ammattivalittaja
Me ostettiin tontti todella pienen järven rannalta. Ei maksanut hirveitä. Tonttiin otettiin pankkilaina. Nyt sitten mies tekee kaiken itse. Pikkuhiljaa ostettiin puita ja nyt mies sitte veistäny niistä mökin rungon. Nyt sit säästetään että saadaan katto ja lattia tehtyä. Sen jälkeen ei olekaan kiirettä tuon kans. Vaan tehdään kun on aikaa ja rahaa.
Kyllähän tuollekin hintaa tulee mutta kun aina tekee yhden asian kerrallaan niin ei tuu liian ylivoimaseksi.
Mun mies ei osaa yhtään rakennushommia eli tuo ei kyllä ole meille ratkaisu.
 

Yhteistyössä