Miten toimitte lapsen kanssa wc:ssä?

  • Viestiketjun aloittaja asking
  • Ensimmäinen viesti
asking
Kun lapsenne asioi vessassa niin pesettekö kädet ennen kuin pyyhitte lapsen takapuolen asioinnin jälkeen? Itselläni tulee pestyä, kun kotona touhuaa koko ajan jotain kotitöitä. Jostain syystä kai alitajuisesti silti pelkään etten siirrä käsieni välityksellä mitään pöpöjä lapsen pyllyalueelle....
 
vierass
Pesen kädet aina työt lopettaessani, jos on tarpeen. Jostain ulkotöistä tullessani pesisin käteni, mutta en muuten. Onhan siinä pyyhkiessä paperi välissä ja jos ei mitään haavoja ole, niin on turhan hygieenistä pestä kädet ennen pyyhkimistä.
 
"hillla"
No en todellakaan :D Ei meillä ole kotona mitään niin paskaista, etteikö sen jälkeen voisi toisen pyllyä pyyhkiä ilman että pesee kädet ensin.

Kyllä mä pesen kädet vasta sitten kun toisen pylly on pyyhitty.
 
täh
Miksi kädet pitäis pestä ENNEN pyllyn pyyhkimistä? En muutenkaan pese käsiäni aina ennen kuin kosken lapseeni. Tämä ihmisten pöpökammo alkaa olla jotain käsittämätöntä. Vastaus:En pese!
 
asking
Myönnän, että olen jonkin verran pöpökammoinen ja koitan siitä kovasti päästä eroon. Lähinnä olen yltiö perfektionisti joissakin asioissa ja lasta kohtaan hirmuinen suojelun tarve. Siksi olen tähän pesurumbaankin joutunut etten vaan aiheuttaisi toiselle mitään pahaa.
 

Yhteistyössä