Ethän ole niin juntti

  • Viestiketjun aloittaja Naaburi
  • Ensimmäinen viesti
Naaburi
että soitat pihallasi musiikkia tai huudatat radiotasi? Mulla naapurit huudattavat surutta musaa pihallaan ja joskus olen jopa suunnitellut muuttavani pois alueelta sen takia. Vihaan heitä...
 
Naaburi
Noin kerran kesässä voi meidän pihalla musa soida. Siitä kerrotaan naapureille etukäteen ja sovitaan heidän kanssaan, että tulevat sanomaan, jos liiaksi alkaa häiritä.
Joo ja tällainen tietty onkin ok, että joskus on juhlat ja siilloin saa juhlia! Vaikka useamminkin kuin kerran kesässä. Mutta tuollainen, että pihassa raikaa musa koko päivän ja vaikkei edes oltaisi itse paikalla. Vaikka on ovet ja ikkunat mulla kiinni, niin kuuluu sisälle...
 
"joo"
Joo ja tällainen tietty onkin ok, että joskus on juhlat ja siilloin saa juhlia! Vaikka useamminkin kuin kerran kesässä. Mutta tuollainen, että pihassa raikaa musa koko päivän ja vaikkei edes oltaisi itse paikalla. Vaikka on ovet ja ikkunat mulla kiinni, niin kuuluu sisälle...
Mitä jos ihan ystävällisesti pyytäisit että lopettavat musiikin huudattamisen?
 
Joo ja tällainen tietty onkin ok, että joskus on juhlat ja siilloin saa juhlia! Vaikka useamminkin kuin kerran kesässä. Mutta tuollainen, että pihassa raikaa musa koko päivän ja vaikkei edes oltaisi itse paikalla. Vaikka on ovet ja ikkunat mulla kiinni, niin kuuluu sisälle...
Käy viemässä toivebiisilista naapuriin, koska joudut heidän musaansa itsekin kuuntelemaan, niin joutavat hekin soittamaan sun lempparimusaa ;)
 
"maalainen"
Meidän naapurimme soittaa musiikkia kun on autoaan laittamassa tms. eikä meitä kyllä haittaa yhtään moinen. Jos haittaisi osaisimme sanoa hänelle asiasta tai sitten mennä itse sisälle jonne naapurin tekemiset eivät kuulu.
 
Meillä terassilla rakennettu kaiuttimet ja kyllä kun on grillijuhlat tai muut juhlat terassilla niin musikki soi :) Mutta meillä onneksi kaikki naapurit metsän takana, kun mies osti metsän pois ettei kukaan tulee lähelle, niin emme häiritse kenelle. Meillä jopa sauanassa kaiuttimet, paitsi kaikki musikit pitää säädellä käyttävällä, siellä seinässä joku juttu rakennettu juuri musikkia varten
 
Mun 40v synttäreillä pidettiin pienimuotoiset festarit, oli muutama bändi soittamassa pihalla. Naapureille ja lähiympäristöön oli tiedotettu että tervetuloa vaan fanittamaan.

Normaalisti kyllä teen pihahommia luurit korvilla jos haluan kuunnella musiikkia
 
Saarnastuolissa kotonaan
Kyllä minä vain luukutan mummini vanhoja saarnakasetteja niin paljon kuin lystään! Jos joku kieltää niin ihan sama kuin kieltäisi elämästä ylipäätään! Ei taatusti mene päivääkään kesällä, ettei saarnat kaikuisi kajareista. Ettäs tiijätte!
 

Yhteistyössä