miehet on niin turhia.

  • Viestiketjun aloittaja kluu
  • Ensimmäinen viesti
Tasa-arvoa pyydän vain
Miehet ovat ikuisia lapsia ja sikoja .. pitää paikkansa.. Viivi & Wagner-sarjakuvaa tulee seurattua :) Miehet pitää myös naiset palkka-alessa ja se kun tympii !
 
viers
joo mut jos miehet häviäis yhtäkkiä johkin niin en parisuhteessa enää kenenkään kanssa oliskaan..ja sit ei tulis asioita niin henk koht otettuakaan. kun jos puoliso, eli mun tapauksessa mies, esim pettää lupauksensa. saikohan mitään selvää oon väsynyt.
 
ehkä vois olla...
Mä luulen että jos niitä ei olisi niin kaikki tappelisi jatkuvasti tai sitten pitäis useamman naisen ottaa miehen rooli. Kaikille niille jotka esittää täysin avutonta se olis kyllä katastrofi ja alkaisi melkoinen muokkaus. Jotenkin luulen että lopulta oltaisiin samassa tilanteessa kun nytkin ja kaikkein äijämäisimmät muijat ottaisi vallan.
 
Miesten kanssa olen oppinut muutaman asian:

Jos se sanoo kohta,se on vähintään puoli vuotta.Ja asiasta jos huomauttaa nätistikkin,niin heti ollaan nenä väärinpäin ja sanotaan nalkuttajaksi.
Mitä lupauksiin tulee,niin paree on kun ei usko aivan kaikkea.
Luottamus...no,se nyt on erilainen määre miehillä ja naisilla.

Miehiä pitää yrittää ainakin ymmärtää(juu,ei aina itselläkään riitä ymmärrys)ne on kuin pikkulapsia välillä(osa suurimman osan elämästään,osa vähemmän).
Mutta niissäkin on sama juttu ko naisissa:kaikki on erilaisia.
 
Näin se menee
Joo, just poikaystävänä mies on vielä höyli, tasa-arvoinen jne. Mutta kun mennään avioon asiat muuttuu totaalisesti! :-/ Siksi äitit ja isoäitit itkee häissä. He tietää, mitä tyttö paralle tapahtuu.. joutuu 'nyrkin ja hellan' väliin vielä nykypäivänä ! :-( Paskempi juttu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;29803000:
Miesten kanssa olen oppinut muutaman asian:

Jos se sanoo kohta,se on vähintään puoli vuotta.Ja asiasta jos huomauttaa nätistikkin,niin heti ollaan nenä väärinpäin ja sanotaan nalkuttajaksi.
Miksi pitäisi koko ajan säätää jotain? Naisessakaan ei saa mennä liiaksi pikkutarkkuuteen ainakaan mulla. Tykkään yleensä vähän rennommista naisista, kunhan ei mene räväkäksi/liian härskiksi (esim. kova kiroaminen, viinan kiskonta sienen lailla ja usein, epäkunnioittavuus miehelle, ulkonäössä tatskat/lävärit sekä rock-hiukset överinä).
 
Mä olen ap:n kanssa ihan täysin päinvastaista mieltä. Naiset on ihan hirveitä dramaqueeneja, juoruajia ja selkäänpuukottajia. Miesten kanssa on paljon helpompi tehdä töitä ja muutenkin tulla juttuun. Oma puoliso ei myöskään ole mikään avuton pikkupoika tai sovinisti Wagner vaan ihan täysin toimintakykyinen aikuinen ihminen joka kantaa vastuunsa sekä kotihommissa että aikoinaan lastenhoidossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"ffff"
Mä olen ap:n kanssa ihan täysin päinvastaista mieltä. Naiset on ihan hirveitä dramaqueeneja, juoruajia ja selkäänpuukottajia. Miesten kanssa on paljon helpompi tehdä töitä ja muutenkin tulla juttuun. Oma puoliso ei myöskään ole mikään avuton pikkupoika tai sovinisti Wagner vaan ihan täysin toimintakykyinen aikuinen ihminen joka kantaa vastuunsa sekä kotihommissa että aikoinaan lastenhoidossa.
Peesi.
 
Moderni suomalainen nainen katselee maailmaa ikään kuin ihmissuhdepelilaudan läpi. Se on todella harmi sillä tässä moodissa on vaikea olla vapautunut, leikkisä, spontaani ja "harkitsematon", vilpittömän hyväntahtoinen, oikeasti omanlainen yksilö, jne. Liiallinen laskelmoivuus ja järkevyys, jatkuva pelikentällä olo ja siitä riippuminen, ei ole naisessa kovin kutsuvaa. Naista ei ole tehty "pylvääksi" vaan "joeksi".

Muistaakseni esimerkiksi valistusajan porvarillisessa Ranskassa naiset päinvastoin jatkuvasti keppostelivat miesten kanssa ja kustannuksella, ja se oli tosi viehättävää tuolloin miehille yleisesti. Näen vain harvoin harkitsematonta käytöstä kaupungeissa vähänkin vanhemmilla naisilla selvin päin. Kuitenkin elävyys, "joen omaisuus", juuri on naisen olemuksessa yleisesti miehistä viehättävää. Ei ryppyotsaisuus, varautuneisuus, jalan poljenta, rautainen tahto ja sen sellainen. Se ei ole naiselle ystävällinen universumi ja uskoakseni usea mies ei sellaista naiselta toivo. Lisäksi ainakin omalla kohdallani vahva nainen on vahva ihan turhan päiten sillä viime peleissä hän jää kanssani toiseksi ja vuorovaikutusmallina jatkuva valtataistelu ei minua ollenkaan kiinnosta.

Miesten huumorintajua ja rentoutta kyllä korostetaan, mutta kuka puhuisi naisten, ehkä etenkin vähän vanhempien, kansainvälisesti ottaen isosta huumorintajuttomuudesta ja kireydestä, liiasta varautuneisuudesta ja järkevyydestä sekä paikoin hyvinkin kyseenalaisesta vallan käyttämisestä ja laskelmoinnista? Itse törmään etenkin 25 vuoden rajapyykin ylittäneissä naisissa tällaiseen.
 
Ei miusta, musta ihanaa, kun on miehiä maailmassa. :heart:
Huonoja yksilöitä on myös naisissa, ihan niin kuin miehissäkin.
 
"Miesten huumorintajua ja rentoutta kyllä korostetaan, mutta kuka puhuisi naisten, ehkä etenkin vähän vanhempien, kansainvälisesti ottaen isosta huumorintajuttomuudesta ja kireydestä, liiasta varautuneisuudesta ja järkevyydestä sekä paikoin hyvinkin kyseenalaisesta vallan käyttämisestä ja laskelmoinnista? Itse törmään etenkin 25 vuoden rajapyykin ylittäneissä naisissa tällaiseen. "

Mä veikaan, että nämä "vanhemmat" naiset kokevat sut vaan hyvin vastenmieliseksi ja siksi ovat takakireitä. Kannattaa kattoo peiliin jos kohdalle osuu ihmisiä jotka käyttäytyvät sua kohtaan veemäisesti.
 
Owl
Olin aiemmin samaa mieltä, mikä johtui siihen astisesta "miehenmallistani".
Mutta myös omista valinnoistani.
Kun sitten kantapään kautta opin kiinnittämään huomiota niihin ihaniin miehiin, opin paljon.
En ole koskaan tiennytkään olevan jotakin noin ihanaa kuin mieheni.
Hän on vastuullinen, turvallinen, komea, hienotunteinen, ahkera, pitkäjänteinen, kärsivällinen ja niin paljon kaikkea muuta, että mielipiteeni on muuttunut aivan täysin.
Arvostan häntä todella paljon.
 

Yhteistyössä