Ärsyttää kun Manuela Bosco puhuu nymfeissä niin epäselvästi.

  • Viestiketjun aloittaja heikkokuulo
  • Ensimmäinen viesti
"viekas"
Nykynäyttelijöiden ongelma, eivät osaa enää puhua selvästi mm. eräs blondinäyttelijä(en muista nimeä), jossakin Karjala-sarjassa(en muista senkään nimeä) nieli kaikki sanansa ja sai ulos vain epäselvää muminaa. Tai sitten äänimiehet surkeita.
 
[QUOTE="viekas";29802369]Nykynäyttelijöiden ongelma, eivät osaa enää puhua selvästi mm. eräs blondinäyttelijä(en muista nimeä), jossakin Karjala-sarjassa(en muista senkään nimeä) nieli kaikki sanansa ja sai ulos vain epäselvää muminaa. Tai sitten äänimiehet surkeita.[/QUOTE]

Laura Birn ja Karjalan kunnailla
 
sarjaa taas seuraava
Vinkki: Avan kanavalta katsottaessa sarjan henkilöiden puhe on selvempää kuin MTV3-kanavalta katsottessa. Tai ainakin digiboksille tallennettuna Avan puolelta saa paremmin selvää kuin maikkarin tallennuksesta.
 
Itseäni siin sarjassa ärsyttää se botox-huuli nainen,kuka lieneekään.Siinä syy miksi minä en sitä sarjaa katso.
muoks* tai siis se kellä näyttäisi olevan botoksia,tiedä sitten onko sillä...
 
Viimeksi muokattu:
Tiituutaa
Itseäni siin sarjassa ärsyttää se botox-huuli nainen,kuka lieneekään.Siinä syy miksi minä en sitä sarjaa katso.
muoks* tai siis se kellä näyttäisi olevan botoksia,tiedä sitten onko sillä...
Ai se tumma? Se oli joissain ohjelmassa puhumassa kauneusleikkauksista, sanoi että oli jäänyt niihin koukkuun. Huulet kyllä epäluonnillisen näköiset ja tulee sellainen fiilis, että... noh yleensä ihmiset, jotka panostaa tommoseen noin paljon, ovat aika pinnallisia ja jotenkin...

Kyl mä ymmärrän että joku tekee jotain, etenkin huippuammattilaisten USA:ssa on pakko, mutta aika monella menee yli.

Tässä sarjassa sen nuorenkin päätähden puhe on semmoista teinimäistä, hälläväliä mukaälyllistä... joten ärsyttävää.
 
njoo
leikelty näyttelijä on Rebecca Viitala jonka serkku läytyy mustat lesket sarjasta. näyttelijän epäselvä mumina ärsyttää. ja totta myös että avalla kuuluu paremmin mutta saa täälläkin volumea vääntää että kuulee, ja kuuroutuu kun sit tulee jtn musaa tai mainokset =). koukkuun jäänyt sarjaan ei voi olla kattomatta vaikka ärsyttääkin niin suurresti kun "didille" ei kerrota sit yhtään mitään ja yms no onneks vikat jaksot tulee tänää avalta loppuu tämäkin sonnan katsominen ;P
 
hknx
Oli Rebecca Viitala Uudessa päivässä. Hänen huulistaan tulee mieleen sellainen vauvanukke, jolla on huulien välissä reikä tuttipulloa varten. Aloin eilisiltana katsoa tätä maratonia, jäi yhteen jaksoon, sillä en viitsinyt pitää tv:tä niin kovalla volumella kerrostalossa. Kunpa edes kuvattaisiin näyttelijöitä edestä päin, kun puhuvat (etenkin Bosco), niin voisi lukea huulilta, mutta ei. Aivan toivotonta. Eikä Avalla pystynyt valitsemaan kuulovammaistekstitystä edes. Katsomossa saa sentään tekstit päälle. Sarjan seuraaminen jäi nyt tähän, sillä juonikin on päätöntä, myöthäpeää aiheuttavaa tempoilua.
 
Moni suomalaanen nuoremman polven näyttelijä puhuu todella epäselvästi ja hiljaa ja se on helvetin ärsyttävää. Manuela Bosco on pahimmasta päästä. Nymfeis yhdes jaksos vilahti Kristiina Halkola ja heti oli puhe aivan toisenlaasta, selvää puhetta eikä mitää muminaa.
 
[QUOTE="jaska jokunen";29803645]Katsoin eilen, onpa harvinaisen HUONO sarja!! Miten tätä on hehkutettu ja mainostettu niin paljon?[/QUOTE]

Niinpä... Mä petyin kyllä todella paljo tuohon sarjaan, odotin paljo parempaa.
 
kuuroko?
On kyllä todella ärsyttävää kun ei monestikaan kuule mitä jotkut näyttelijät puhuu. Juuri Manuela Nymfeissä->> todella raskasta! Olen pohtinut,että onkohan mulla kuulossa vikaa vai eivätkä äänityypit osaa hommiaan.. olen yrittänyt seurata sarjaa kun sitä on niin kehuttu mutten ole löytänyt siitä pahemmin mitään hyvää. Toinen kuiskija todella on Laura Birn! Niiiin työlästä yrittää korvat höröllään saada selvää mitä puhuu. Myös Pihla Viitalalla,monesti aikamoista kuiskailua.. Ja Rebekka Viitalan huulet on taas oma tarinansa...
 
faan
Suurin osa noista suomalaisista nuorista naisnäyttelijöistä mumisee ja puhe yhtä puuroa. Mustien leskien Viitala etunenässä. Sitten Birn, Bosco,ja muutama muu. Kumma kun miehet jotenkin selväsanaisempia ovat, ja tietenkin nämä kokeneemmat ladyt,
 
StickInTheMud
Itseäni siin sarjassa ärsyttää se botox-huuli nainen,kuka lieneekään.Siinä syy miksi minä en sitä sarjaa katso.
muoks* tai siis se kellä näyttäisi olevan botoksia,tiedä sitten onko sillä...
Botox on se naaman halvauttava myrkky, joka poistaa rypyt, ei huulten täyte. Kamala äänenlaatu siinä sarjassa kyllä. Ja muutenkin aivan helvetin jäykkää näyttelijäntyötä kauttaaltaan. Vaivaannuttavaa katsoa.
 

Yhteistyössä