Ostin kokeeksi elämäni ensimmäisen vessaharjasetin 40-vuotiaana!

  • Viestiketjun aloittaja "Testaaja"
  • Ensimmäinen viesti
"Testaaja"
Uskokaa tai älkää, mutta ajattelin uhrata senttini sellaiseen. Vieläpä kirppikseltä. Olen kokenut moiset harjat turhaksi nykyajan hapatukseksi koko ikäni. Karjalainen äitini siivosi koko kodin etikalla, sokerilla ja ruokasoodalla ilman minkäänlaisia suurempia apuvälineitä! Matot ja lattiat pestiin tottakai harjalla, mutta muut paikat melkeinpä vaan rätillä. Koti on aina kiiltänyt pönttöä myöten!
 
"Testaaja"
En omista kameraa. Karjalainen äitinikin on elänyt ikänsä ilman kameraa. Pula-ajan ihmiseltä olen oppinut tosielämässä elämisen jalon taidon enkä kuvaile mitään. Kaikki on tässä ja nyt!
 
iu
Joo, ihan on turha kapistus koko vessaharja. Pöntön saa niin paljon puhtaammaksi käsin, kun voi kynnellä rapsutella pinttymät irti sieltäkin putken mutkasta, jonne harja ei yllä.
:xmas:
 
[QUOTE="Testaaja";29804202]En omista kameraa. Karjalainen äitinikin on elänyt ikänsä ilman kameraa. Pula-ajan ihmiseltä olen oppinut tosielämässä elämisen jalon taidon enkä kuvaile mitään. Kaikki on tässä ja nyt![/QUOTE]

Mites karjalainen äitisi kävi netissä? Sulla nyt jonkinnäköinen kone on olemassa, niin kai se sitten oli hälläkin.
 

Yhteistyössä