Kyselkää multa ja arvioikaa miksei mulla ole kavereita?

  • Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti
"a.p"
Milloin viimeksi olet pyytänyt _oma-aloitteisesti_ jotakuta muuta kuin perheenjäsentä tekemään kanssasi jotain? Esim. kahville, kävelylle.
Siitä on pari vuotta koska kyllästyin enää pyytämään kun kukaan ei koskaan oikeasti lähtenyt mihinkään. Pyysin elokuviin, kahville yms. Ja kukaan ei koskaan lähtenyt.

Yksi muualla asuva kaveri kävi jatkuvasti täällä kotikonnuillaan ja lupasi että nähdään kun taas tulee. Kyselin aina perään ja koskaan ei nähty. Lopetin senkin kun hävetti kerjätä koko ajan.
 
"a.p"
[QUOTE="Irmeli";29803870]En ihmettele kaveripulaasi nyt lainkaan. Olet epäkohtelias tyyppi. Näinkö toimit tosielämässäkin?[/QUOTE]

Mitä mahdat tarkottaa? Sitä, etten ole heti vastaamassa? Noh, yksinäiselläkin on muuta elämää ;) Mulla on mies ja lapsi ja olimme päivän reissussa.
 
plaa
Mä tutustuin yhteen äitin joka valitti että ei oo kavereita eikä mitään. Aattelin sitte että pyydän sitä kylään yms että on seuraa jospa hän siitä rohkaistuis muitaki kavereita hankkimaan kun kerran kaipaa niitä. No, kun yritin sopia tapaamista meillä, heillä tai puistossa niin ikinä ei käyny mikään aika. Hän noudattaa minuutin tarkkaa aikataulua ruokailujen, nukkumisten yms kanssa ja iltaisin heidän lapset menee nukkuun jo klo19, iltapalaa syödään siis jo 18 aikaan. Joo, ei oo ihme jos ei kavereita oo eikä kukaan käy kun ikinä ei sovi.
 
"a.p"
Mä tutustuin yhteen äitin joka valitti että ei oo kavereita eikä mitään. Aattelin sitte että pyydän sitä kylään yms että on seuraa jospa hän siitä rohkaistuis muitaki kavereita hankkimaan kun kerran kaipaa niitä. No, kun yritin sopia tapaamista meillä, heillä tai puistossa niin ikinä ei käyny mikään aika. Hän noudattaa minuutin tarkkaa aikataulua ruokailujen, nukkumisten yms kanssa ja iltaisin heidän lapset menee nukkuun jo klo19, iltapalaa syödään siis jo 18 aikaan. Joo, ei oo ihme jos ei kavereita oo eikä kukaan käy kun ikinä ei sovi.
Mä en ole kyseinen tyyppi vaikka tuollaisia varmasti on.

Miehen kautta on onneksi yksi pariskunta joiden kanssa ollaan tekemisissä ehkä noin kerran kuussa. Minä olen eniten se joka on aina valmiina koska olen lapsen kanssa kotona tällä hetkellä ja on siis vain aikaa.

Mutta omia kavereita ei ole. Vähäiset on muuttaneet pois ja yhteydenpito jäänyt.
 
hbbx
[QUOTE="a.p";29805908]En mitään säännöllistä. Joskus innostun lukemaan, joskus jumppaamaan tms.[/QUOTE]

Tapaatko missään uusia ihmisiä, joita et ole tavannut aikaisemmin?
 
en jaksa kysellä, mutta teen villin veikkauksen. olet jatkuvasti äänessä, et anna toisille sanan vuoroa, kuittaat toiten puheet olan kohautuksella, jatkaen juttua omista asioistasi. tupakoit jatkuvasti ja haiset pahalle

tai sitten oot se hiljainen hiirulainen, joka ei saa sanaa suustaan
 
"a.p"
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29807279:
en jaksa kysellä, mutta teen villin veikkauksen. olet jatkuvasti äänessä, et anna toisille sanan vuoroa, kuittaat toiten puheet olan kohautuksella, jatkaen juttua omista asioistasi. tupakoit jatkuvasti ja haiset pahalle

tai sitten oot se hiljainen hiirulainen, joka ei saa sanaa suustaan
Ensimmäinen veikkaus ei kuvaa minua yhtään.

Enemmän olen hiljainen mutta kyllä minä puhua osaan.
 
hbbx
[QUOTE="a.p";29807257]En tällä hetkellä. Jossain vaiheessa on haaveena päästä opiskelemaan tai mennä töihin. Vanha ammatti ei enää kiinnosta.[/QUOTE]

Et tapaa ihmisiä juuri missään? Sitä on mielestäni turha odottaa että ystävät tulevat sinua hakemaan kotoa. Jos vanhat ystävät/kaverit eivät jostakin syystä pidä yhteyttä kannattaa varmasti hankkia uusia. Niitä voi toki saada opiskelusta, töistä, mutta myös harrastuksista joissa helpostikin tapaa ihmisiä jotka ovat kinnostuneet samoista asioista kuin itse.
 

Yhteistyössä