Haamu vai viivanpaikka?

  • Viestiketjun aloittaja Chopper
  • Ensimmäinen viesti
gghh
Jaaa-a, kyllähän siinä kieltämättä jotain näkyy. Eli ehkä kemiallisen raskauden verran. Alkaa vahvenee jos kiinnittyy kunnolla ja lähtee kasvaa? Eli pari päivää minäkin sanoisin ?
 
Chopper
Kyseessä taisi olla kemiallinen raskaus. Testasin torstaina negan, perjantaina ja lauantaina haaleat plussat ja tänään sitten negan. Kaikki apteekin omalla testillä. Alavatsakipuja vasemmalla puolella ollut koko ajan ja menkat alkaa odotuttaa itseään.
 
"Wieras"
Miksi pitää viedä labraan? Tuo on selvä plussa. Sitäpaitsi labrassa ne tekevät samanlaisista testeistä raskaustestit, ei niillä ole mitään ihmetestejä siellä.

Onnea :)
 
"hmm"
näyttäis plussalta. Mutta sitä mää en vaan tajua, miksi ihmiset ei osta sitä tekstinäyttöistä raskaustestiä? Se on yksi markkinoiden herkimmistä eikä tarvi paljon viivoja tulkita vaan vastaus on selvääkin selvempi.
 
"Hohhoijakkaa"
[QUOTE="fenix";29806779]Minä en kyllä näe mitään tuossa, mutta jos joku näkee niin haamu Se on, viivan paikkoja ei ole.. :)[/QUOTE]

Taidat tarvita silmälasit :D

Mutta joo, selvä haamu on :) tee tänään jo uusi ja tule linkittämään tänne kuva, niin me voidaan auttaa sua analysoimaan ;)
 
???
Mä en ole ikinä ymmärtänyt tuota testien arvuuttelua.. mulla on neljä lasta ja olen tehnyt elämässäni neljä aivan selvää plussatestiä. Ja testannut olen aina sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
Mutta minusta tuo näyttäisi olevan plussa joten onnea odotukseen!
 
Chopper
En ole minäkään, tätä ennen :) Esikoisesta sain heti kunnon plussan, testasinkin kyllä vasta menkkojen ollessa 5pvää myöhässä. Hämmennyin vaan niin tästä haaleasta viivasta, kun en muista sellaista koskaan aiemmin apteekin omaan saaneeni, mutten plussaksikaan tahtonut haaleuden takia uskoa. Tänään kuitenkin sain negan, joka vasta reilusti yli lukuajan muuttui ns. roskishaamuksi.
 

Yhteistyössä